hardware sequencer-meeting

Oh C...neem jij je 303 ook nog mee? Dan kunnen we een een-op-een test houden want ik ben benieuwd of die van mij nou werkelijk zo dunnetjes klinkt (zoals hier op het forum wel eens is beweerd). :)

C heeft aan mij bevestigd dat ie z'n 303 meeneemt. Er komt al een hele stapel sequencers (zie website), maar een paar extra kunnen geen kwaad. Zo zou ik 't wel leuk vinden als er nog wat andere MPC's komen om te vergelijken (een 4000,1000 of een 2500 natuurlijk :P). Ook wat oude analoogjes zouden leuk zijn. Iemand toevallig een leuke Korg MS serie met sequencer staan?

Origineel geplaatst door ProtoHuman
C heeft aan mij bevestigd dat ie z'n 303 meeneemt. Er komt al een hele stapel sequencers (zie website), maar een paar extra kunnen geen kwaad. Zo zou ik 't wel leuk vinden als er nog wat andere MPC's komen om te vergelijken (een 4000,1000 of een 2500 natuurlijk :P). Ook wat oude analoogjes zouden leuk zijn. Iemand toevallig een leuke Korg MS serie met sequencer staan?

hey, dacht dat ik op jouw PBtje gereageerd had ? maar zie m'n Spekkie er niet tussen staan =(

Ik kan/wil dus het volgende meenemen.

Spectralis
Waldorf Qkb ( onder voorbehoud, een paar knoppen zijn niet helemaal lekker dus moeten eerst nieuwe pots in !!)

Origineel geplaatst door bass-molecules
hey, dacht dat ik op jouw PBtje gereageerd had ? maar zie m'n Spekkie er niet tussen staan =(

Ik kan/wil dus het volgende meenemen.

Spectralis
Waldorf Qkb ( onder voorbehoud, een paar knoppen zijn niet helemaal lekker dus moeten eerst nieuwe pots in !!)
Oeps, over het hoofd gezien! Ik kreeg ook zo'n stapel pb's.... Ik voeg 'm meteen even toe!

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Oeps, over het hoofd gezien! Ik kreeg ook zo'n stapel pb's.... Ik voeg 'm meteen even toe!

ah, dan mag ik die van mij daar zeker ook onder rekeken... :D

Ik heb gelukkig weer wat meer geleerd van de MAM SQ 16

Anders kan ik weinig laten zien wat echt nuttig is voor jullie.

helaas....kan er toch niet bij zijn.

Ik zit in Barcelona tijden de hardware sequencer meeting.
Veel plezier iig en volgende keer beter.

Jammer hoor, veel plezier in Barcelona maar dan.

Origineel geplaatst door fuse
Ow, ik had al onder voorbehoud gezegd te komen. Trouwens als you een SY99 meeneemt scheelt mij schleppen.
(of kom je er zonder apperaat d'r niet in?)
Dag fuse,
dacht me nog even bij jou te melden dat ik me al heb opgegeven.
D.w.z. als je toch besluit niet te komen opdagen dan wil ik het ook graag weten aangezien ik in dat geval niets dr'aan heb de SY99 mee te nemen. Dan neem ik liever eën van mn andere twee lieverdjes mee;) , daar kan ik ten minste wel wat mee.

Laatst gewijzigd:
Hummmzzzz... leuk ideetje zo'n meeting voor Hardware Seq. Zou natuurlijk ook nog langs kunnen komen met een W30 (ingebouwde seq is zoiets als de MC50, maar dan met veel fijner display... eigenlijk enige dat ik ken dat in de buurt komt van de MPC's)

En ik heb nog die Korg S3 staan. Een 8-track seq met 4 pattern-tracks en 4 song-tracks. Vraag me alleen niet hoe die werkt :P

We'll see if we can make it.

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
helaas....kan er toch niet bij zijn.

Ik zit in Barcelona tijden de hardware sequencer meeting.
Veel plezier iig en volgende keer beter.
Ai.... da's jammer. Je had een paar leuke spullekes om mee te nemen...=(

@Shortwave: Zo'n S3 is natuurlijk altijd een leuke toevoeging. En misschien is er nog wel iemand die dat ding wel begrijpt. ;)

Overigens, een groot gedeelte van mijn setup zal op de meeting aanwezig zijn, omdat ik de avond daarvoor in Platform optreed met Planet Unknown. Voor de geïnteresseerden kan ik altijd ff een korte uitleg geven hoe wij de RM1x als live sequencer gebruiken en hoe wij onze live set ingericht hebben.

Ik zet mijn MPC2000xl dr ook neer volgeladen met samples en sequences. Dan kun je leuk spelen :D.

-C-

Ik zal ook een gewone Evolver meenemen en een MFB Synth 2, die heeft een leuke stepsequencer ingebouwd en klinkt lekker rauw en vet.

:(

Back