hardware sequencer-meeting

Als het goed is heeft iedereen die zich heeft opgegeven met gear een PB of een mail van mij gehad met verdere informatie. Ik hoop dat ik iedereen gehad heb, door een crash van m'n HD lag m'n administratie een beetje in puin. Dus als je je gepasseerd voelt, laat 't ff weten! Opgeven is natuurlijk ook nog steeds mogelijk.

Ik vind het tot nu toe prima geregeld allemaal!

Mijn complimenten :okdan:
Hopen natuurlijk dat de meeting ook gezellig wordt.

-C-

Origineel geplaatst door C738
Ik vind het tot nu toe prima geregeld allemaal!

Mijn complimenten :okdan:
Hopen natuurlijk dat de meeting ook gezellig wordt.

-C-

Complimenten gaan vooral naar Proto en H6

:okdan:

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C

mwoah... ik moet zeggen dat we zonder zaal niet echt ver gekomen waren....;)

touringcar was m`n 2e optie...konden we zonder zaal wel ver komen en de leden gewoon thuis ophalen....helaas gezakt voor m`n groot rijbewijs.... maar ik rook niet 8o)

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C

nou nou, voorlopig ga jij er wel bij zijn en ikke niet :(

De aanmeldingen blijven binnen stromen..... Op dit moment al aanmelding voor 51 apparaten! :okdan:
De exacte lijst staat wel op de site, die ga ik hier niet ff staan opdrammen...:D

Nog iemand met een MPC1000?
Of een machinedrum?

Zat trouwens nog te denken om een 808 mee te nemen om wat tips voor schoonmaken van de potmeters te krijgen. Dat kraakt nogal bij mij.

Origineel geplaatst door fuse
Nog iemand met een MPC1000?
Of een machinedrum?

Zat trouwens nog te denken om een 808 mee te nemen om wat tips voor schoonmaken van de potmeters te krijgen. Dat kraakt nogal bij mij.
Misschien moeten we Boemstjak maar ff vragen of ie langs wil komen. Tijdens de vorige meeting, in Rotterdam, heeft ie ook al de hele middag vrolijk zitten solderen...:D

Dat wil ik de beste man niet aandoen.
Kan zelf ook nog wel solderen hoor (bakken en braaien :D).
Maar wat tips en :biertje: , komt alles goed.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Komt er nog iemand uit de regio Dordrecht? Heb er een synth staan die naar het noorden moet. :mexico:

Je 2600 toevallig? :P

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Ik otnken alles.

Ik woon 10KM bij Dordrecht vandaan maar ik kom helaas niet. Anders had ik hem met plezier voor je meegenomen!

Nog even een herrinnering: graag opgeven als je wilt komen, ook als je geen gear meeneemt! Anders kom je er niet in... We willen het een besloten feesie houden voor synthforumleden, en dus willen we graag weten wie er allemaal komen.

Vandaag hebben M0n0 en ik de laatste dingen doorgesproken met Platform, wij zijn er helemaal klaar voor. Gaat een mooie dag worden....:)

(ik hoop trouwens wel dat ik nog leef na 't feest de avond ervoor ;))

hoe herken je een echte synth synthforumer ?

blauwe vingers ?

of 3 synthforum moderators kunnen opnoemen ?

Origineel geplaatst door mischa
hoe herken je een echte synth synthforumer ?

blauwe vingers ?

of 3 synthforum moderators kunnen opnoemen ?
Iemand die zich bij mij, M0n0, of Hazes opgeeft ;).

ik kom zowie zo .

Back