hardware sequencer-meeting

Even wat huishoudelijke tips.

De ijsselbrug bij zwolle is dit weekend afgesloten en omleiding zal waarschijnlijk fokking tijd gaan kosten met al die zondagsrijders. Waarschijnlijk is een alternatieve route planning nog niet eens zo onverstanding.

Enne, de wintertijd treed vannacht ook in dus let ff op dat je wekker op tijd zet. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Even wat huishoudelijke tips.

De ijsselbrug bij zwolle is dit weekend afgesloten en omleiding zal waarschijnlijk fokking tijd gaan kosten met al die zondagsrijders. Waarschijnlijk is een alternatieve route planning nog niet eens zo onverstanding.

Enne, de wintertijd treed vannacht ook in dus let ff op dat je wekker op tijd zet. ;)
Goeie tip :okdan:

Nog een kleine herrinnering voor alle bezoekers: net als op eerdere meetings proberen we zo veel mogelijk met hoofdtelefoons te werken. Dit om te voorkomen dat 't een grote teringherrie van synths en sequencers wordt. Als 't goed is neemt iedereen die gear mee neemt een hoofdtelefoon mee. Ook als je geen gear meeneemt is een hoofdtelefoon wel handig. Dan is 't enige wat je hoeft te doen dat ding inprikken en go with de flow :dj:

Was top! Organisatie bedankt :okdan:

Maar wat was nu de beste hw sequencer? Twee favorieten: de RM1X en de MC909. Beiden hebben een metalen casing, en dat is natuurlijk fijn voor gebruik buiten de studio en daarin natuurlijk ook te preferen boven plastic. Wat mij aanspreekt bij de 909 is het grote scherm waardoor het maken van lange, uitgebreide sequences wel zo overzichtelijk is. Nadeel van de 909 is de lange laadtijd bij het opstarten, laden van tracks niet kunnen testen. Voordeel van de RM1X vind ik de snelle start en laadtijd en de ondersteuning van sys.ex , dit kon ik ope 909 niet ontdekken.

Verder viel de SU700 op, top phrase sampler.

ik kon mooi ff een mpc checken en een juno60 :)
staan allebei op t lijstje "Heel Rap Kopen"

Heel geslaagde dag, compliments aan de organisatie.

'k ga zeker de RM1X eens wat nader aan de tand voelen. Verder is zo'n dag heel slecht voor je financieële planning. JohnnyBusca had z'n doepfer modular bij zich en wat is dat onwijs mooi spul zeg (hebbe, hebbe, hebbe)

Kortom, perfecte dag gehad.

Ja, was leuk! Ook van mijn kant de complimenten.
Heb ein-de-lijk nu eens kunnen zien wat je met een MPC kan doen, en ook wat het verschil is tussen bijv. een 2000 en een 60. Jammer genoeg was er geen 1000 bij... nou ja.

Was wederom een geslaagde meeting. :)

Gezellige mensen, leuke gesprekken en de nodige interessante apparatuur.
Vind het alleen jammer dat ik de Roland MC-4 niet meer geprobeerd heb, zag er toch wel zwaar relax uit. :P
Verders tof dat Rob Acid nog even kwam kijken.

Verder viel natuurlijk Mindbleep's marktkraam op (ouwe 'gek' haha). Overal prijsstickers op en weg met die gear...:D

Misschien een idee om voor de foto's een nieuwe thread te bouwen?

Net terug van een debakel Sequencer meeting reis.
Na vanmorgen eerst nog even naar antwerpen tezijn gegaan om een synth optehalen bij een mede forum lid
de auto ingepakt en gezakt om 11.15 op weg naar Groningen.

Volgens de route planner mooi tehalen optijd en ja we hebben (we zijn met 'z'n tweeen) er zin in.
lekker doorrijden tot Arnhem, ff drukte bij Arnhem.

Daarna lekker doorijden tot Groningen.
Niet dus, net na Assen begint het in de auto wat testinken.

We kijken elkaar aan, ik neem de afslag Vries en zet de auto aan de kant.
En ja het water loopt er zo onderuit.

Koeling stuk. ANWB gebelt en we zijn nu net thuis !! (volgens de wegenwacht was het druk!!)
gebracht door een sleep bedrijf uit Assen.

Geen Sequencer meeting, geen leuke dag, en als ik dan lees hoe het was.

ARGHHH.

Morgen de schade eens gaan bekijken aan de auto, hopelijk valt dat mee en stopten we optijd.

Zeer leuke dag gehad al was ik wel erg wazig van al dat bier van de avond ervoor bij het optreden van Ruiz, Planet Unknown en Rob Acid:D

Organisatie en iedereen die er was bedankt.

Nou nou, het was weer naadje hoor.
Saaie kutboel daar. Sjaggerijnige mensen.
Route was slegt te vinden.
Rotte gear die eigenlijk helemaal nie interessant was. (ouwe troep)
Het was dat het weer wel meeviel anders was het echt een verloren dag geweest.

Origineel geplaatst door Grooveron
ARGHHH.

Balen, Ron... ik had je nog gemist, met de Poly Evolvers...
Volgende keer beter!

Top Guys!

Top Guys!

Nou Ik ben net ook thuis geariveerd en moet zeggen de sfeer was puik!
Goed volk!
En Leuke dames bij de bar!:D 8o)

En ook namens Wizard (ALco) En mij complimenten aan de organisatie!:halleluja :halleluja :halleluja

Wizard heeft zich Kostelijk vermaakt met Fm-leden Micha en Fuse nr2(Fjoesz):D..........
EN ik vond het jammer dat ik niet meer tijd had om met C738 (Robin) te tokkelen!
En Ja Micha was een zeer sympathiek forumlid en de beide heren Fuse 1+2 :D 8o)
..DSinister..MoNoLogiC...SLyDoG(die jam dag staat als een huis !):okdan: ...En de Moderators.HanZ...Johnny Busca..Yawgmoth..Matt Second
Verder Reddread..Renema...Filterstein......en een ieder die ik vergeten ben..dank U!...Dank U!..

En toch wat verkocht!....En wat Heavy metal gedemonstreerd!......Met mijn ..Gi...Gi!....Gitaar!8o)

Nee eerlijk!.....Dit kan niet vaak genoeg gedaan worden!
Volgende keer doen we een meeting in Hoorn ok?

Alleen met een andere thema!

Attachments

3,7 KB · Bekeken: 152
Ha gasten,

Toffe dag en extra leuk dat het in Groningen was.. fijn om de hoek. Wel jammer dat er de avond ervoor 4 verschillende feesten in de stad waren. Na het bezoeken van twee had ik vanochtend een behoorlijke houten kop als souvenir!

Idee voor een volgende meeting: een mpc-shootout

Kijken of er nu echt wezenlijk verschil zit tussen een mpc-60 (os 3), mpc-60 (os2), mpc3000 (os3), mpc2000, mpc1000, mpc4000 en, vooruit, de sp12 en sp1200 mogen ook mee doen..
Zou evt. ook online ofzo kunnen.. allemaal floppy's rondmailen met dezelfde sounds en seqeunces en dan ergens de resultaten posten...

Adios,
Corneel (met de mpc60 en Orange/Mango)
:Z

Re: Top Guys!

Re: Top Guys!

Origineel geplaatst door MindBleep

..DSinister..MoNoLogiC...SLyDoG(die jam dag staat als een huis !):okdan:

Ik weet dat ik wazig was vandaag maar waar heb je het over ?:D
Of heb ik wat gemist?

Back