MCBasje303
Stamgast
Ik heb het weekend (zonder uit te proberen
) een 2e hands spirit folio sx gekocht. Thuis gekomen blijkt er een soort brom-toon in te zitten. Als hij niet zo hard staat hoor je hem heel zacht maar het is natuurlijk super irritant.
Hij bromt ook als er niks op aangesloten is en ik met de koptelefoon luister.
Nu ben ik natuurlijk op onderzoek uit en ik heb een flauw vermoeden dat het de voeding is. Als ik namelijk met mijn oor tegen de adapter luister hoor ik ongeveer dezelfde zoemtoon.
Maar het is volgens mij ook wel weer normaal dat je adapter zoemt, die van mijn airbase bromt ook als ik er dicht met mijn oor tegen aan luister.
Wat denken jullie?
) een 2e hands spirit folio sx gekocht. Thuis gekomen blijkt er een soort brom-toon in te zitten. Als hij niet zo hard staat hoor je hem heel zacht maar het is natuurlijk super irritant. Hij bromt ook als er niks op aangesloten is en ik met de koptelefoon luister.
Nu ben ik natuurlijk op onderzoek uit en ik heb een flauw vermoeden dat het de voeding is. Als ik namelijk met mijn oor tegen de adapter luister hoor ik ongeveer dezelfde zoemtoon.
Maar het is volgens mij ook wel weer normaal dat je adapter zoemt, die van mijn airbase bromt ook als ik er dicht met mijn oor tegen aan luister.
Wat denken jullie?

lol