Arv
Robot
Hmmmzz ik zit in zo een periode die misschien veel mensen wel kennen, dat je denkt 'waar doe ik het allemaal voor'. Irritant, want ik zit zelfs te denken om gewoon te kappen met die muziekzooi.
Ik heb meer van deze threads gezien in de tijd dat ik hier op het forum rondhang en ik herken het zeer. Hoe ik het uit moet leggen weet ik niet maar ik heb zo een idee om rigoreus die zooi weg te doen en een half jaar op Hawaaii te gaan surfen ofzo
Alleen, zoals bijna altijd het geval, beginnen de mensen die gekapt zijn na onbepaalde tijd weer opnieuw..
Herkenbare zaken voor iemand? of lul ik uit me nek
Ik heb meer van deze threads gezien in de tijd dat ik hier op het forum rondhang en ik herken het zeer. Hoe ik het uit moet leggen weet ik niet maar ik heb zo een idee om rigoreus die zooi weg te doen en een half jaar op Hawaaii te gaan surfen ofzo
Alleen, zoals bijna altijd het geval, beginnen de mensen die gekapt zijn na onbepaalde tijd weer opnieuw..Herkenbare zaken voor iemand? of lul ik uit me nek

.
.
, ik denk dat je, als je je spul zou verkopen, er in het begin niet zoveel moeite mee zal hebben, maar na verloop van tijd dan krijg je enorme spijt, omdat je je gevoelens niet meer op die manier kwijt kan... damnnnn, klinkt inderdaad allemaal dr Phil achtig hier