is de service van Native instruments echt zo slecht

Origineel geplaatst door Acidfever
Ze komen gewoon mankracht tekort door de verkoop van zoveel producten.
Dat kan ntlk nooit een excuus zijn; moeten ze maar 1st investeren in betere P.R. en dan pas meer producten maken ..

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Dat kan ntlk nooit een excuus zijn; moeten ze maar 1st investeren in betere P.R. en dan pas meer producten maken ..

Jij hebt zeker nog nooit goed nagedacht over hoe dat werkt in het bedrijfsleven?

Denk je nou echt dat een bedrijf eerst mensen bij gaat schalen voor support omdat ze een nieuw product uit willen gaan brengen. Wel realistisch blijven he! Of heb jij ook altijd voor de zekerheid een monteur bij je voor als je auto kapot gaat?

Productie van een nieuwe release slokt alle aandacht van een team op. Dat merk ik op mijn werk maar al te goed. Dan schieten zaken als support er gewoon bij in.

In het beste geval zou het moeten zoals jij het zegt maar je kunt niet alles van een bedrijf verwachten.

Wel realistisch blijven he!
Ik vind mijzelf erg realistisch als ik bedenk dat de klant hiervan de dupe is. Welicht zie ik het inderdaad verkeerd, ik ben maar een mens. 8) Ik heb helaas de indruk dat de klant soms ondergeschikt wordt gemaakt aan bepaalde dingen, of regels, of winstoogmerken. Dat kan natuurlijk nooit het geval zijn.

Denk je nou echt dat een bedrijf eerst mensen bij gaat schalen voor support omdat ze een nieuw product uit willen gaan brengen. [/B]

Ja. Een bedrijf dat dat niet doet, en ik zie het zo vaak, dat krijgt toch een terugslag in welke vorm dan ook, natuurlijk, in de vorm van ontevreden klanten. Als ik bedrijfsleider was zou ik dat als 1ste prioriteit stellen (maar 'k ben dat niet hoor :) )

ik heb vandaag thans mijn factuur en bevestiging van "forward to shipping department" gekregen :)

Dat ging perfect hoor,

alleen moesten ze er wel bij zeggen dat je blijkbaar de stand alone versie moet installeren en anders krijg je geen reg tool:) ... maar ik kon gewoon een html bestand bewaren vanuit de regtool, naar deze pc komen, alles doorsturen + daar wordt dan een nieuw account voor je gemaakt waar je je lisences kan beheren.

je krijgt een e mail terug en dan moet je het tekstbestandje van die email in de regtool copy pasten.. en klaar :)

op naar absynth 3 euh... als ik weer geld heb :)

Back