Wat voor kleur sokken heb jij aan?

Wat voor kleur sokken heb jij aan?

• Witte sokken

Stemmen: 23 14,2%
  • Zwarte sokken

Stemmen: 81 50,0%
  • Andere kleur sokken

Stemmen: 23 14,2%
  • Sokken met een leuke print

Stemmen: 8 4,9%
  • Geen sokken

Stemmen: 27 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    162
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Serieus, wit kan echt niet hoor :)

Uitzondering: van die sokjes-tot-de-enkel mogen wel weer wit.

Dat het je überhaupt boeit wat iemand voor sokken aan heeft.
Maar goed ik ben dan ook iemand die vaak witte sokken draagt en als 't zo uitkomt ook nog onder een korte broek :)

groet

Tom

Natuurlijk boeit dat! Het is tenslotte van dittum:

komkommer1.jpg

Mijn echtgenote was trouwens zeer benieuwd wat de correlatie tussen "witte sokken dragers" en "mensen met een vaste relatie" was... :D

Meestal witte sokken, soms van nike, maar nu staat er alleen 'sport' op, dus dit zal wel bij de wibra vandaan komen ofzo 8o) (laat ik me moeder natuurlijk halen, ik toch niet zelf de wibra of zeeman in?:o: )

Origineel geplaatst door Riekoes
Kun je aangeven hoeveel sokken dat per voet zijn dan? Stuk of 10 of nog meer?
hahahaha:)

droogkloot8)

Mijn echtgenote was trouwens zeer benieuwd wat de correlatie tussen "witte sokken dragers" en "mensen met een vaste relatie" was

Mijn vriendin en ik zijn al ruim 11 jaar samen, en ik mag haar zelfs al 6 jaar mijn echtgenote, vrouw en/of geregistreerd partner noemen.
Bevestig ik hiermee al haar (jouw vrouw dus Hanz) veronderstellingen of ontkracht ik ze juist? ;)

groet

Tom

Eerst altijd witte zokken, maar ja wit is best wel lelijk volgens de dames en menigeen.
Dus nu altijd donkerblauw en soms lichtgrijs. Maar als ik om 1 of andere reden 1 keer in het jaar een dag een korte broek draag, dan mistaat wit niet.

Mensen die een pak dragen met witte sokken of sokken met cartoonfiguren erop zijn echt niet goed wijs.

zwarte sportkuisen met pictogram van sprinter en rode en groene striping

Ik heb veelal witte sportsokken. Van die kleine frummels voor de zomer, die net om je voeten heen passen en echte hippe Rucanor sokken voor anders... Zo ongeveer. Witte sokken zitten gewoon het lekkerst. Maar ik hou er niet van als mijn sokken te ver omhoog getrokken zijn. Gewoon chill net boven het enkel gebied.

Ik ben blij dat ik dit eindelijk eens heb uitgesproken. Ik zat hier al heel lang mee... =(

En je hoort de dames wel eens zeggen (in mijn geval hoor ik dat op tv) dat ze afknappen als ze witte sokken zien.
Maar ja, je zult ook wel dames hebben die dat mooi vinden.

Origineel geplaatst door Unregistrated
Ik heb veelal witte sportsokken.... en echte hippe Rucanor sokken voor anders...

Je hebt PB :duivels: }:|

donkerblauw (dikker voor de winter of afhankelijk van schoeisel)
donkerbruin (dikker voor de winter of afhankelijk van schoeisel)
wit met converse ster **(all seasons) erg goed doen ze het boven hoge sneakers icm een 3/4 broek :)
+ veel met print (dunner voor de zomer of afhankelijk van schoeisel)

Kleur sokken kies ik vaak uit aan de hand van wat voor shirt/schoenen ik draag 8>

Alleen als je er wat om geeft, blijkt de juiste sok simpelweg afhankelijk van de rest van je kleding en schoenen.

Aangezien ik me niet al te druk wil maken over sokken heb ik altijd antraciete Falke sokken, dat zijn de enige sokken die mijn zweetpoten nog een béétje onder controlle houden en die qua kleur bij zo'n beetje alle kleding in mijn kast past.

En je hoort de dames wel eens zeggen (in mijn geval hoor ik dat op tv) dat ze afknappen als ze witte sokken zien.

Nee en as je zwarte sokken aan hep, ligge ze zeker met bosjes aan je voeten?

tis naar mijn idee toch die toiletpapierreclame die ons manheid angst aanjaagt.
maak nie uit witte sokkendragers!; as je maar zacht pleepapier hep...

Bij de H&M hebben ze nu hele leuke gekleurde sokken liggen..

Ik heb die nu elke paren. Leuk om groene sokken te hebben die matchen met het groen randje aan je wit shirt! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back