Waar is Cytag gebleven?

Re: Waar is Cytag gebleven?

Origineel geplaatst door meesha74
Weet iemand van de forumleden hier waar het ubb van Cytag is gebleven?? www.cytag.nl/ubb. Ik probeer al week om erop te komen maar hij lijkt buiten gebruik.

Ik weet dat een aantal van de forumleden van het Synthforum ook op Cytag zitten.

Iemand een idee???
:okdan:

he dude.. heb zelf geen idee. vinnit een beetje vaag allemaal, heb van andere mensen ook niets erover gehoord..

Euh.ben ff nieuwsgierig.........................................................wat is Cytag?
:geslaagd:

Cytag is een een forum, gerelateerd (niet officieel) aan het cultureel/jongeren centrum de tagrijn (te hilversum) waar ik wat jaartjes heb rondgelopen. Cytag zelf is gestarts als een cyberbar waar ik zelf ook nog heb gewerkt.

Anyway. ehhmz. ik heb wel bericht gehad, ze hebben een server migratie gedaan en die prutsers hebben gewoon de stekker uit de oude getrokken.. Aangezien niemand tijd heeft (of wil) gaat het nog wel ff duren voordat ze weer online gaan. :(

Aha!...........Nu weet ik wat het is....wel vreemd inderdaad dat ze zo'n soepele overstap gemaakt hebben:D :mega:

Back