beste jongens ( en eventuele meisjes),
Hier een updateje over mijn midi routing incombi met cubase SX 2 !
Na er zelf niet uitgekomen te zijn, heb ik de hulp van dumdumdadumdum ingeroepen !!
Hij woonde bij mij in de buurt en vondt het geen probleem om langs te komen.
( Johan, erg bedankt !)
Hij en ik dachten toen we eraan begonnen dat het toch wel een makkelijk iets zou moeten zijn.
Maar gewoon door wat kennisgebrek van mijn kant uit, was ik er niet uitgekomen....
Laat ik het zo formuleren dat we aan het einde van de rit er vrijwel van overtuigd waren dat het aan de AMT 8 ligt incombi met eventuele communiactieproblemen van/naar cubase SX en dan eigelijk in het bijzonder met de installatie.... ligt. Ik denkt dat ik het zo redelijk formuleer...
( johan, eventuele aanvullingen van jou kant geeft het misschien nog net wat beter weer...)
Dus na overleg met Johan, hier mijn vraag wie werkt er met een AMT 8 incombi met PC; Cubase SX ???
johan en ik dachten eigelijk dat inderdaad iets van doen kon hebben met het feit dat EMAGIC
niet helemaal lekker kruist met PC ....
Wat zijn jullie bevindingen ? En zijn er mensen die, na dat ze het geprobeert hebben met een AMT8 in combi met een PC ( liefst cubase SX) , over zijn geschakeld naar een ander midi-interface ?
Wat zouden julli doen t.a.v. het bovenstaande ?
We dachten het eigelijk samen redelijk vlug op te lossen, maar dat viel toch wat tegen...
jammer genoeg....
graag jullie reacties,bevindingen,ervaringen....
PS; we hebben vanalles geprobeert zowel ; de installatie,als routinging etc, downloaden van de nieuwste AMT 8 updates en al, die overgens toch gewoon voor een XP zouden moeten werken ? Verder is midi toch gewoon midi ?