Goede sfeer op het forum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door 6 trak
populair is zeker... met 7000+ leden inmiddels... en een gemiddelde kijkbuiskinderaantal van rond de 200...
maar de explosieve groei is er toch wel een beetje uit... de lijn vlakt al wat af...

eind 2001 telde het forum slechts (precies) 100 leden.
2002 was andere koek: 1287 nieuwe leden erbij (mijzelfe incl.)... maar liefst een stijging van 1187 leden
eind 2003 telde 1831, nog maar 544 leden meer dus dan 2002
2004 had een totaal van 2270 nieuwe leden... maar 439 leden meer dan het vorige jaar...

we zouden dus eind 2005 een totaal leden aantal kunnen verwachten van rond de 10000? jeuz...!

maar hoeveel dubbele registraties zouden daar tussen zitten he?
en hoeveel mensen zijn hier werkelijk nog actief? dat is een heel ander verhaal denk ik...

alsook hoeveel mensen van de oorspronkelijke forummers hier nog komen (jaren 2001-2002)

Maar goed, mijn forummen is geminderd, maar toch, ben er nog steeds :)

Ik zou 't zelfde zeggen als Cloudy, ware het niet dat het reeds gezegd is en ik dan in herhaling zou vallen.. dus, sja..

Origineel geplaatst door cloudman
maar hoeveel dubbele registraties zouden daar tussen zitten he?
en hoeveel mensen zijn hier werkelijk nog actief? dat is een heel ander verhaal denk ik...

alsook hoeveel mensen van de oorspronkelijke forummers hier nog komen (jaren 2001-2002)

Maar goed, mijn forummen is geminderd, maar toch, ben er nog steeds :)

Ik roer me voorzichtig weer. Ben ook weer wat meer muziek aan het maken, het voelde erg fake om geen muziek te maken en toch hier te hangen.

Origineel geplaatst door bikkel
Ik roer me voorzichtig weer. Ben ook weer wat meer muziek aan het maken, het voelde erg fake om geen muziek te maken en toch hier te hangen.

veel muziek maken doe ik anders de laatste tijd niet (tijdsgebrek), maar ik leer hier nog steeds veel bij,
en er zit voor mij verandering aan te komen.

Wat is er fake aan bijleren over synths en zo?

Origineel geplaatst door cloudman
veel muziek maken doe ik anders de laatste tijd niet (tijdsgebrek), maar ik leer hier nog steeds veel bij,
en er zit voor mij verandering aan te komen.

Wat is er fake aan bijleren over synths en zo?

Nou nee niets maar ik had er gewoon niet echt een gevoel meer bij om hier te zitten. Het speelde gewoon niet zo in mijn leven meer. Niet dat ik echt wilde stoppen of twijfelde, maar lullen over synths terwijl er een paar stof staan te happen dat is gewoon raar.

Origineel geplaatst door bikkel
Nou nee niets maar ik had er gewoon niet echt een gevoel meer bij om hier te zitten. Het speelde gewoon niet zo in mijn leven meer. Niet dat ik echt wilde stoppen of twijfelde, maar lullen over synths terwijl er een paar stof staan te happen dat is gewoon raar.

Ik ben hier juist gekomen omdat ik meer muziek (live) wil maken en ik heb het al naar mijn zin hier.
Zeer informatief forum en het lijkt me dat er veel aardige mensen zijn.
Over een paar weken dan komt de rest van ons team(pje) erbij.

Ik weet alleen nog niet of ik hier veel tracks van ons ga posten want mischien zijn jullie ons dan snel zat.

Zo,n midi to wave converter is handig om te bewijzen dat er echt gevoel in je muziek zit.:duivels:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back