pro 53

Ik heb 'em niet! Maar volgens mij kan jij er wel wat van maken!!! ;)
Gebruik je fantasie en je gevoel...

Re: pro 53

Origineel geplaatst door fgplein
ik heb de softsynt pro 53 zijn er mensen die hem ook gebruiken en is het wat ? bvd

Als je hem al hebt, kan je zelf uitvinden of het wat voor je is.
Vraag 1 kan ik beantwoorden met ja, en ik ben zeker niet de enige :)

Het is toch een pro softsynth.
Dus echt wel professioneel. :W

Misschien een beetje offtopic, maar binnenkort komt de (voor zover ik weet) eerste digitale reproductie van de Prophet 5 in hardware vorm uit:
de Creamware Profit-5 ASB Virtual Analog hardware synth. Hij ziet er mooi uit, en klinkt waarschijnlijk ook goed (nog geen demo sounds op de site), maar hij is wel een stuk duurder dan een pro53, die ik overigens nooit zelf heb uitgeprobeerd. Ik hoor wel dat veel mensen bij deze softsynth zweren. De pro 53 hoor je wel vaker in hardcore producties...

waar bazeer je 'klinkt waarschijnlijk ook goed' dan op?

omdat ie er mooi uit ziet?

Nee hoor helemaal niet, aan het uiterlijk kan je toch niet zien of iets goed klinkt?
Maar omdat er op de fora al veel lovende dingen over verteld worden, net als de 1:1 minimoog reproductie van Creamware waar al wel demo sounds van te horen zijn. Daarom klinkt deze "Profit-5" waarschijnlijk ook erg goed.
Ik bedoel dus zeker niet dat hij er waarschijnlijk goed klinkt OMDAT hij er mooi uitziet! ;)

ik vind em wel goed klinken ik ben nog niet zo lang bezig met pc ik heb verschillende professionele softsynts gehad maar dit was de enige die volle bak geluid gaf ik gebruik ableton en protools een g5 een hp pavilion uc33 dr 202 en een yamaha djx en het was wel moeilijk in het begin dus ik hoor graag van andere of het goed bruikbaar is thanx

Back