help vsti voor een kick bass

00melo00

Ingeburgerd
Ik heb problemen met het zoeken van een goede vsti waar een lekkere kick in kan zitten, ik heb namelijk nog niet echt een idee ik heb me nu alleen nog maar een beetje in synths verdiept...

dus mijn vraag welke vsti's gebruiken jullie voor je drums/bass?
alvast harstikke veel bedankt :D:D:D

oja en ik weet niet of deze vraag hier helemaal thuis hoort (ben spiksplinter nieuw hier :D ik hoop dat een modje het zo aardig is dan te verplaatsen :))

Laatst gewijzigd:
microtonic, ik ga m proberen! try-out versie te downloaden € 69,= is ook nog te doen. maker klinkt bekend. wel vraagje: bij wat voor soort muziek is ie vooral goed? ik krijg wel vaker tips over errug goeie kicks maar dan is het toch weer niet echt iets voor psytrance. anyhow thanks.

ik ga um ook probere ik heb nu psykickv108 wel handig maar was de demo versie...=( iemand nog met andere goede vsti's op dit gebied??

klinkt goed die microtonic, demoversie aan t proberen. wel vraagje: ik probeer m nu in cubase loopt prima maar in ableton live krijg ik m niet te pakken in mijn vsti map. ja map opnieuw gescand etc. enig idee of microtonic werkt in ableton live4??

microtonic

microtonic

vraagje aan de tipgever van de microtonic: echt simpel is ie voor mij niet qua gebruik in eerste oogopslag. wat ik graag wil: verzameling strakke kicks maken en deze als enkelvoudige kicks gebruiken in battery. dus eigenlijk gewoon de microtonic gebruiken om om een sampleverzameling te maken. lukt dit? uiteraard hoef je niet helemaal uit te leggen hoe dat moet, ik kan zelf ook de help doorpluizen maar het zou wel handig zijn om te weten of dit uberhaupt kan en ook of dit met de utonic handig kan.

battery

battery

kheb nu ook battery maar ik snap niet helemaal hoe dit werkt heeft deze wav files van kicks nodig om te werken ofzo???

battery

battery

over de battery: -we zitten nu eigenlijk op verkeerde topic dit zou in vsti's moeten maar goed ...
battery kun je idd laden met wav samples. ik heb t nu ff over battery1. als je rechts file aanklikt krijg je windowtje, load cells, laad je wavje, staat dan onder bepaalde key in je keyboard(kun je zien in de battery, herhalen zo kun je kit maken, kit kun je opslaan. succes

vraagje aan de tipgever van de microtonic: echt simpel is ie voor mij niet qua gebruik in eerste oogopslag. wat ik graag wil: verzameling strakke kicks maken en deze als enkelvoudige kicks gebruiken in battery. dus eigenlijk gewoon de microtonic gebruiken om om een sampleverzameling te maken. lukt dit? uiteraard hoef je niet helemaal uit te leggen hoe dat moet, ik kan zelf ook de help doorpluizen maar het zou wel handig zijn om te weten of dit uberhaupt kan en ook of dit met de utonic handig kan.

ja, de microtonic heeft een hele verzameling aan bassdrums er in zitten die kan je gewoon in je sequencer zetten en dan opslaan als .wav bestand

JBM Aftershock

JoBroMedia Aftershock

Thanks for downloading and trying out the Aftershock. Aftershock is a free VST instrument that is aimed at creating massive hard hitting bassdrum sounds heard in most hardhouse, hardcore / gabbertracks that is played by underground clubs by night.

The synthesizer is a monophonic 1 oscilator with 2 pitch envelopes. A filter section with 3 different filters (lo, mid and highpass), the filter has a filter envelope. The synth comes complete with 2 distortions, one before and one after the filter section. All toped off with an amp envelope. And it gets even better. You can go online and get new patches by just clicking a button.

Misschien heb je er iets aan.

Ben ik nu de enige die zich eraan irriteerd dat de moderator een hoop tekst heeft weggehaald?????????
Heb hem een pb gestuurd, maar daar geeftie geen antwoord op...

Beetje sip ofzow.

bRzzzzz

Met Drumsynth, een gratis synth dat je hier kunt krijgen, kun je zelf beetje experimenteren.

Origineel geplaatst door 00melo00
ik ga um ook probere ik heb nu psykickv108 wel handig maar was de demo versie...=( iemand nog met andere goede vsti's op dit gebied??

psykick? Wat is dat en waar hebbie dat vandaan dan?

Origineel geplaatst door brz
Ben ik nu de enige die zich eraan irriteerd dat de moderator een hoop tekst heeft weggehaald?????????
Heb hem een pb gestuurd, maar daar geeftie geen antwoord op...

Beetje sip ofzow.

bRzzzzz

Denk dat je spoken ziet.. moderaties worden vrijwel altijd vemeldt.. :)

Back