lowlands

Gisteravond eindelijk naar huis. Ik heb me muziekaal niet echt vermaakt, maar acht dat wist ik wel van te voren.
Jamie Lindell(alleen, dus niet zaterdag) gisteravond, was wel redelijk ok. Hij beatboxte enzo en dan sampelde hij dan realtime met de mp1000 endan steeds weer een extra geluid ter plekke maken en zo dus componeren. Maar op een gegevens moment heb je het wel gezien en dat was dus zo met het meerdendeel van de acts. Verder wat drum en bass vrijdag nacht, wat dingetjes van de texelelse boys (eboman vondt ik erg tegenvallen), wat zwolse hiphop. En ik heb echt geen idee wat ik allemaal gezien heb, maar in iedergeval wel een stukkie van de meest bekende namen enzo. Had broer bij me die wilde van alles zien, maar we vonden beide het meeste niet veel aan. Al die rockbandjes klinken hetzelfde. Weinig echte electronische bands, was altijd wel weer een gitaar en drumstel te horen.

Geen druppel alcohol op, relax in in bungelow slapen. Het echte lowlands gevoel :D

ik heb het ook weer overleefd al heb ik het idee dat mijn voeten eraf vallen
inderdaad veel gitarengejengel, met als koploper the pixie,s. als je na 15 jaar nog je gitaar niet kan stemmen dan is het inpakken en naar huis voor mij. en dan die marilyn manson. dat die vent durft te bestaan zeg....
hier wat foto,s
lowlands 2005

Hahahaha, ik vind Marilyn Manson wel leuk! Ik heb ze gezien in de bierhal in Am*dam. Vet commercieel, maar vet... Zonder toegift. Komen ook grappige mensen op af.

Twas weer een lekkere Lowlands. :) Ben eigenlijk zo goed als alleen rock gaan kijken. Een paar opvallers: Editors, The Futureheads en El Pus waren erg prettige verrassingen (dat bijvoorbeeld Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs okee waren ligt voor de hand natuurlijk), Nick Cave was erg bijzonder, Panteón Rococó was één van de grootste feesten die ik ooit gezien heb en The Prodigy viel me ontzettend tegen (flauw gebeuk). En Quit your Dayjob was totaal geschift. :dubbel:

Origineel geplaatst door Ensemble
Hoe was Royksopp?

Heeft iemand hun zien optreden?

Ben erg benieuwd.

Klein stukje gezien...klonk echt goed. Manson was leuk, Athlete geweldig en in die cocktailtent op het midden van het terrein was het superfunky:D

Ik kwam net uit Frankrijk en was helemaal kapot, na het feesten op Zaterdag lekker de taxi naar huis genomen:D

Ben kort op Lowlands geweest:

Beste optreden: Night Wish, heb niets met deze muziek maar het klonk goed, zo live als het maar kan, mooie show en 100% bezig het publiek te vermaken. Dit in tegenstelling tot Marlyn Manson wel een dikke show, goed geluid, maar als je na 3 nummers nog steeds niet de moeite hebt genomen om de 20.000 die naar je toekijken valt het op, na 5 nummers wordt het irritant, en na het 7 nummer ben ik er vandoor gegaan. Weet die nono wel hoever het lopen is van camping 5 naar de Alpha?

Goede dj sets gehoord van Parker Jones en Bart Skills waarbij het aantal acid platen opviel.

Verder goed vermaakt bij "That 1 guy" Die een buizen frame had gemaakt met daarin sampler, harp en van alles meer en dus in z'n eentje een dikke show neer heeft gezet, en daarbij zoveel publiek trok dat ie helemaal doordraaide (in poistieve zin). Ook leuk: preutsen in de "Texelse Boys" tent, klinkt als een darkroom, maar was een tent met verschillende vleugels waarin je met audio en video kon experimenteren. Straatartiesten: blijven smaakmakers van het festival voor "Blote Batgast" maakte een dijk van een preformance.

Vind het altijd zonde van mijn geld als er 3 dingen die ik wil zien die op het zelfde tijdstip zijn. Daarom ga ik er niet meer naar toe. Ook het aantal dingen die je kan zien, vind ik veel teveel (stond vorige keer naast een paar mensen die gingen alleen maar voor de nieuwste films te zien En een paar gasten die alleen maar naar cabaret gingen ook leuk maar is het geen popfestival :confused: .dit mogen ze natuurlijk, maar ik had daar mijn vraag?????tekens bij) ook daar betaal je voor het is dus niet meer tekiezen waar je naar toe gaat. denk dat ik daarom SP stem :confused:

Hoe was Royksopp?

Heeft iemand hun zien optreden?

Ben erg benieuwd.

die vond ik dus het beste van het hele weekend!
ondanks de wat flauwe deuntjes van de laatste cd!!
verder sprong amp fiddler er ook uit oude toetsenist van george clinton, met erg goede muzikanten!!!verder moest je je toch echt een weg banen door al die jengelgitaren heen, het leek wel of die krengen uit iedere tent kwamen...

die vond ik dus het beste van het hele weekend!
ondanks de wat flauwe deuntjes van de laatste cd!!

Aaah man, echt wijs dat had ik echt graag willen meemaken.
Had al zo'n vermoeden nl.

Anyway dank voor de reactie.

dank Sander. Dat wist ik idd niet.

Jammer dat ze alleen eple laten zien maar het is iig iets!

dank Sander. Dat wist ik idd niet.

Jammer dat ze alleen eple laten zien maar het is iig iets!

Alleen Apple??? Dan kijk je echt niet goed. Realplayer is voor de pc.

:D :D Eple is een liedje van hun!

Die ik overigens probleemloos op mijn Apple kon bekijken.

semble

Origineel geplaatst door bliepertronic
verder moest je je toch echt een weg banen door al die jengelgitaren heen, het leek wel of die krengen uit iedere tent kwamen...

En dat was nou precies waarom Lowlands zo gaaf was. :P

Wel weinig extremen trouwens. Uiteindelijk klonk het allemaal best braaf. Geen echte metal of takkeherrie (als The Dillinger Escape Plan dit jaar geweest was dan waren ze er echt mijlenver uitgesprongen wat dat betreft).

ik had er toch wel graag bij willen zijn.. bij soulwax.. 2manydjs - alden tyrell - i-f.. serge mss ook
vette electro shit hmmm
goeie verhalen over gehoord

Origineel geplaatst door Yawgmoth

Verder goed vermaakt bij "That 1 guy" Die een buizen frame had gemaakt met daarin sampler, harp en van alles meer en dus in z'n eentje een dikke show neer heeft gezet, en daarbij zoveel publiek trok dat ie helemaal doordraaide (in poistieve zin). Ook leuk: preutsen in de "Texelse Boys" tent, klinkt als een darkroom, maar was een tent met verschillende vleugels waarin je met audio en video kon experimenteren. [/B]

cool ik ga maar een klein verslagje plaatsen hehehehehe heell zaterdag en zondag van vroeg tot s'avonds laat .
check www.that1guy.com een leuk clipje en pics voor de lief hebber tjebbbestorm

Attachments

• mikes.jpg
    mikes.jpg
    4,3 KB · Bekeken: 105
Origineel geplaatst door DJ Fuse
ik had er toch wel graag bij willen zijn.. bij soulwax.. 2manydjs - alden tyrell - i-f.. serge mss ook
vette electro shit hmmm
goeie verhalen over gehoord

Soulwax night session vondt ik zwaar tegen vallen. AT en I-Fheb ik niet gezien. Toen was ik allang naar huis.
Maar zowiezo hoefde ik dat niet te zien, aangezien ze met zang gingen werken. Ouwe disco gast erbij.
Dus volgen smij niet de electro die jij bedoelt.

Back