[koopjes] economie verslechterd?

DJ41

Lid sinds 1834
Het is erg stil in 2de hands verkoopland. De advertenties op marktplaats en interface gaan heel erg traag en er is relatief weinig aanbod in vergelijking met een jaar terug.

Ik heb echt moeite moeten doen om mijn TR-909 te verkopen en wat ik zoek is nergens te vinden!

En de mensen waarvan ik dingen koop, verkopen hun spullen vanwege geldgebrek.

Waar gaat het heen jongens?.... :bekdicht:

A. 909 is niet zo gewild meer.
B. Het is komkommertijd
C. Overvloed aan 909's
D. :bekdicht:

Het gaat niet alleen over die 909, krz. Het gaat ook over het aanbod wat er is en de reden waarom mensen hun spullen verkopen. de 909 was een voorbeeld.

Het is inderdaad wel komkommertijd, maar sommige mensen kopen liever gear dan dat ze op vakantie gaan.

(en je A + C zijn hetzelfde....) :D

Mee eens, ik zoek me het rambam op de tweedehands sites, maar echt leuke dingen komen niet voorbij.

klinkt bekend dit
maar toch vanavond ff wat halen waar van ik denk dat het wel leuk is. en nog wel een redelijke prijs ook. de meeste prijzen wat er soms gevraagd woord voor bv korg ms-en en moog prodigy's is echt belachelijk.

groetjes dennis

Dat is dit nog ooit zou zeggen:
Kijk eens op ebay... Ebay duitsland vooral..

klopt, daar richt ik me de laatste tijd ook op. En het meeste is nog dichterbij dan dat ik het in NL moet op gaan halen. En de prijzen.. echt belachelijk. Gister een Juno2 voor 151 euro's eruit gegaan. Het is dat dit wel redelijk ver weg was, 400 km heen en 400 km terug, anders stond ie nu bij mij op de kamer. Voor 41 schiet het niet echt op... te ver om er ff heen te karren.

hij verstuurde 'm alleen binnen duitsland, zoals de meeste...

ik doe ook de grootste moeite om mijn DR-220 te verkopen

terwijl dat echt de meest gezochtte machine zou moeten zijn :)

de prijzen zijn hoog of veel te laag
volgens mijn weten de helft van nl dat 1 Euro 2,20 gulden is
De avator op MP kost 400 E vind ik netjes

Je kan ook gewoon een advertentie plaatsen als je opzoek bent naar iets. Vaak genoeg zijn er mensen die best afwillen van iets, maar om het nauw te koop te zetten is weer teveel werk.

Als de economie verslechtert, heb je toch eerder kans op koopjes...of zie ik het nou verkeerd? :confused: ;)

Back