druk

microphlexx

Affected user
Hoi,

Ik weet niet of ik deze treath hier best plaats maar aangezienb het hier over geluid gaat..:erm:

Ik ben bezig met een plaatje met sampels van mn 303 in een sequencer te werken en ik heb het probleem (wat ik trouwens nog nooit heb gehad met sampels van mn 303)van als de 303 bassline in de plaat komt drukt het meteen alle andere klanken naar beneden.Alle andere geluiden van de plaat gaan opeens veel stiller spelen.Het probleem is wel op te lossen door dan alle andere geluiden wat luider te zetten maar toch is het een raar iets (voor mij toch).
Weet iemand hoe het juist komt dat het enkel met deze sampels zo is of wat er verkeed loopt???

gr..

Kan je iets meer achtergrondinfo geven? Gebruik je volledig software of zitten er ook harde waren tussen? Heb je eventueel compressors & limiters in je signaalpad zitten? etc...

Meestal helpt cutten beter dan boosten...

Neen het is enkel met software maar dan wel met hardwaresampels,er zitten nog geen compressors equalizers of dereglijk op enkel een reverbje.Het is eigenlijk niet zo erg maar ik vind het wel vreemd.

Origineel geplaatst door spycell
Neen het is enkel met software maar dan wel met hardwaresampels
:confused:

Back