Stutten

Hallucinator

[Hardwarekind]
question:

ik moet mn bureau gestut hebben omdat er een 19'' kast/rack op komt te staan van 112cm..
nou zoek ik eigenlijk van die bouwstutten alleen dan in het klein maar heb totaal geen idee of ze bestaan en zo ja, waar te verkrijgen.

iemand een idee?

nou, dat zou inderdaad een optie zijn maar hout vind ik niet mooi en op het gebied van ijzer ben ik helemaal een leek.

daarom zoek ik een bepaald iets wat je gewoon kopen kan.

Origineel geplaatst door Hallucinator
nou, dat zou inderdaad een optie zijn maar hout vind ik niet mooi en op het gebied van ijzer ben ik helemaal een leek.

daarom zoek ik een bepaald iets wat je gewoon kopen kan.

Meer een uitschuifbare poot die je met een bout vast kan zetten op een bepaalde lengte bijvoorbeeld.. Pfoeh.. Al een bouwmarkt geprobeerd? Anders zou ik het ook niet weten.. Anders iemand zoeken in je buurt die handig is met staal.. Op m'n werk maken we dat soort dingen altijd zelf.. :)

IKEA heeft vast prachtige oplossingen...
Wellicht kan je een uitschuifbare poot van hun bureau-lijn los kopen?

Zoek een kleinmetaal bedrijf op.
Liefst eentje waar ze je helpen zonder moeilijk te doen over facturen of zo.

Pak twee stukken ronde buis van een meter of zo.
Laat ze daar per uiteinde een moer op lassen.
4 plaatjes met daaraan een draadeind eraan gelast.
Als het even kan een links en rechts draaiend stuk draadeind per buis zodat je makkelijk door alleen te draaien de boel kan verstellen. Niet iedereen heeft dat liggen trouwens.

Qua materiaal kost het niet bar veel en gooi er een krat bier bij of zo als aanmoediging.
2 mini stutjes. Likkie menie en evt een laagje lak erbij en je bent klaar.

Origineel geplaatst door fuse
Zoek een kleinmetaal bedrijf op.
Liefst eentje waar ze je helpen zonder moeilijk te doen over facturen of zo.

Pak twee stukken ronde buis van een meter of zo.
Laat ze daar per uiteinde een moer op lassen.
4 plaatjes met daaraan een draadeind eraan gelast.
Als het even kan een links en rechts draaiend stuk draadeind per buis zodat je makkelijk door alleen te draaien de boel kan verstellen. Niet iedereen heeft dat liggen trouwens.

Qua materiaal kost het niet bar veel en gooi er een krat bier bij of zo als aanmoediging.
2 mini stutjes. Likkie menie en evt een laagje lak erbij en je bent klaar.

Ik bedoel maar.. :biertje:

End hout en een paar wiggen kan ook.
Nog meer cheapass mofo. :D

nja... ik heb mn bureau inmiddels maar voor een stuk afgezaagd, zocht het niet om voor stutten te gaan kijken op mn vrije maandag..

zagen had ik zo gedaan bij mn opa op de circelzaag.

Back