Hanz
Anonieme Analogist
Origineel geplaatst door dione
Mee eens...
Ik eigenlijk ook... maar da's zonde van de kostelijke discussie!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door dione
Mee eens...

Origineel geplaatst door koediman
het is wel goed hoor ... erg wetenschappelijk ook, een model tot absolute waarheid benoemen. ga zo door! [/sarcasm]
voor de mensen die graag met humor (randi en consorten hebben daar verdacht vaak moeite mee) de wijde wereld willen bekijken heb ik hier nog een link: Committee for Surrealist Investigation of Claims of the Normal
is wat ik vind van die website.
Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Als ik iets zinnigs zou moeten proberen te zeggen hierover dan wordt het iets in deze hoek:
De gemoedstoestand van een mensen heeft invloed op zijn waarneming. We zijn geen robots. Als je je klote voelt zie je de mooie dingen des levens niet. Je ziet de vervelende dingen. Het lijkt dan dat er meer apparaten kapot gaan of slecht klinken. Verstoorde waarneming dus.
Origineel geplaatst door trash
Ik loop al heel wat jaren met deze vraag :
Stel je hebt veel stress, stress is spanning zorgt dat voor een magnetisch veld?, kan het zo zijn dat het de werking van de apparatuur kan beinvloeden?
Het is mischien wat frappant deze vraagstelling, maar het is mischien toeval of niet, maar als ik in een stressvolle periode zit, gaat er vaak een bak kapot.
Of het display, of iets anders.
Ik denk echter dat je je eerder druk maakt over storingen als je gestressed bent, waardoor je een correlatie gaat zien tussen die twee,
Hebben jullie hier ervaring mee?
Of een antwoord, of een filosofie hier over?

Origineel geplaatst door Patat Met
Het Standaard Model strijd met de algemene relativiteits theorie om de meest nauwkeurige theorie die de mensheid heeft ontdekt. De voorspellingen van deze theorieen zijn nauwkeurig tot op 14 significante cijfers.
James Randi is van beroep goochelaar.
is wat ik vind van die website.
Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Het standaardmodel heeft geen beschrfijving van zwaartekracht, maar dat wil niet zeggen dat het de algemene relativiteitstheorie weerspreekt.... die theorie wordt gewoon genegeerd.

(p.s. randi is een boerenlul die nog het nooit van wetenschappelijk onderzoek heeft moeten hebben maar alleen van z'n grote bek)

Origineel geplaatst door Hanz
Tja, da's natuurlijk de gemakkelijkste manier om je aan een inhoudelijke discussie te onttrekken.
Jij gelooft alleen iets als het in je eigen denkbeeld past, of als je het zelf hebt opgeschreven?
Origineel geplaatst door Hanz
Typisch! De meeste wetenschappers die ik ken, hebben een oprechte interesse in wat de wetenschap zich ten doel heeft gesteld: namelijk het verbreden en verdiepen van de menselijke kennis.
Dat vereist een bepaalde openheid van geest, en een nieuwschierigheid naar dingen die nog niet vast staan.
Als wetenschapper behoef ik je natuurlijk niets te vertellen over Hegeliaanse dialectiek, danwel de manier van discussie voeren in wetenschappelijke kringen.
Origineel geplaatst door Patat Met
Het standaard model is ook nog niet kompleet.
En zwaartekracht is wel een heel miniscuul krachtje he.
En verder:
Dood aan de kwakzalverij/pseudowetenschap!!!

Origineel geplaatst door Septic
De menselijke hersenen beziiten genoeg electriciteit om een 25watt lamp te laten branden.
Origineel geplaatst door fuse
Alleen jammer dat sommigen nog niet eens genoeg vermogen gebruiken om er een ledje mee te laten branden.

maar goed... ik had al besloten om deze thread lekker links te laten liggen... een beetje open staan voor vreemde zaken is blijkbaar reden genoeg om afgemaakt te worden met er niks toe doende argumenten. (dat bedoel ik dus met verkeerd gebruik van logica, zie nogmaals die Wilson quote)
een fijne dag nog verder en van mijn kant no hard feelings... ik gun eenieder zijn eigen realiteit!![]()

). Als het verklaard is dan is het niet meer interessant..
.
Origineel geplaatst door Arv
ehr.. zwaartekracht is de kracht die alles in ons universum bij elkaar houdt.. Echt een klein krachtje wil ik het niet noemen!