[Track] Mr Mau - Time Surfing

goede mix maar misschien wat meer afwisseling?
De breaks met die hooggepitchte bd vind ik minder maar het effect met die lage is wel weer ok!
Ik zou dat afbreken (zo noem ik het maar) van die pads ook doorvoeren op de beats zelf
heb je ook gelijk meer afwisseling te pakken :geslaagd:

Bjistege skivve mr.Mau kmoe zegn gi npoar bjisteg geluidsbronnen.Ge zi van gullegem we moestn ne ki twoppe komn nji :)
keep it up

Mooie track qua sounds en sfeer, het enige wat ik er erg jammer aan vind is die beat. (dat is puur persoonlijke smaak hoor) maar ik zou liever een beetje ingewikkelde breakbeat horen ofzo. af en toe gefilterd, mooi in de ruimte gemixt. maargoed. Voor de rest kan ie ook wel wat meer variatie gebruiken idd. Ik zou een mooie break maken, waarin even iets heel anders gebeurt. Sowieso nog een break in het midden want doordat die beat blijft doorlopen wordt het ook wat saai. Nou succes ermee, die mooie sfeer heb je in ieder geval te pakken!

begint met lekker diepe geluiden en mooi mysterieus sfeertje. De beat zit goed tempo in, maar het blijft iets te veel een herhaling van het introstukje met een beat eronder. De percussie en hihats mogen ook iets meer naar voren komen, bijvoorbeeld door iets harder te mixen of te compressen. Zoals die snaredrum die ik op 2.46 op de achtergrond erin hoor komen (ergens tussen de tel in), geeft nog weer net wat meer swing aan het ritme maar zou nog beter werken als ie niet zo dof en op de achtergrond zat denk ik. Ik hoor op je website een stukje drumloop wat al een stuk lekkerder klinkt qua mix dus ik zou daar nog eens naar kijken :)

Dat wegdraaien van de bas af en toe werkt erg goed. Probeer misschien dat soort momenten, als de bas er weer in komt, nog iets meer aan te zetten. Dat zijn mooie momenten om net dat ene nieuwe geluidje of thema toe te voegen.
In vind het verder erg lekker :okdan:

Back