Kweetnie. Ik heb ooit is van iemand heb gehoord dat er een vervolg zit aan te komen op de RS7000. Wie weet er meer van? Lijkt me wel een leuk vooruitzicht!
Origineel geplaatst door Arv Kweetnie. Ik heb ooit is van iemand heb gehoord dat er een vervolg zit aan te komen op de RS7000. Wie weet er meer van? Lijkt me wel een leuk vooruitzicht!
Als ze dan tegelijk ff een RM2x uitbrengen..... Lijkt me helemaal een leuk vooruitzicht! 't Is al een topsequencer, maar ik weet nog wel een paar puntjes waardoor ie nog verbetert kan worden.
Een dingetje, de style hapering mag er wel uit... Voor de rest is het de ultime bak!
Een opvolger van de rs7000 zal er nooit komen... Volgens mij is dat officieel door yamaha gezegd. Volgens mij staat hier op het forum daar zelfs het een en ander over. Zoek maar ff op de rs7000 of de rs9000 wat volgens vele de naam van de (niet komende) opvolger zou zijn.
Je hebt wel gelijk. Al zou het wel ok zijn als ze de sampler iets meer puff geven. Bv, volume samplelayering..
Voor de rest natuurlijk nog steeds een superbak. Mij zul je niet snel horen klagen over de RS. Echter, soms komt de good ol' koopziekte weer eens opduiken he?
De enige klacht die ik soms heb met de Rs7000 is over de sampler.
Als je niet keihard sampled klinkt alles een beetje dof-achtig. Alsof je wat hoog mist. Al hoor ik hier en daar dat dat wel iets is wat elke Yamaha sampler heeft.
Dat heb ik nou ook altijd met de rs7000.Dat de samples in verhouding tot andere geluiden nogal dof klinken hoeveel effect je het ook meegeeft.Meestal is dan ook de sample die het uitgangspunt was de track die sneuvelt in het proces.
Origineel geplaatst door deins Dat heb ik nou ook altijd met de rs7000.Dat de samples in verhouding tot andere geluiden nogal dof klinken hoeveel effect je het ook meegeeft.Meestal is dan ook de sample die het uitgangspunt was de track die sneuvelt in het proces.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.