[Korg] MS2000 de nieuwe aanwist !

Disco Stu

Stamgast
jojo,

voor de mensen die zich afvroegen of 350 euro voor een MS2000 op te halen in Emmer-compascuum wel echt was. .. Nou dat was die. Heb vanmiddag 7 uur in de trein gezeten om het ding op te halen en nu is hij van mij. Nu kijken of ik het leuk vind.

:doei:

Laatst gewijzigd:
Ja zeg, dat kan toch niet. Gauw even je sig aanpassen! :)

Maar eh veel plezier he!

Fantastisch voor je!!! Leuk hoe een balletje kan rollen ;)

veel spass...die synth wil ik ook ooit nog es!

welkom bij de clan (jeah right) veeeeeeeeeeel virtual patch plezier!

and have fun with the mod sequencer :)

Shit, heb je geluk. Ik was schijnbaar de eerste die hem vanmorgen mailde, maar hij wilde hem niet opsturen. Helaas had ik geen tijd om "even" op en neer te rijden dus heb ik hem aan me voorbij moeten laten gaan. Lijkt me overigens een heel leuk ding. Ik heb hem vorige week bij DJ41 beluisterd en ik was behoorlijk onder de indruk.

Mazzelaar, die wilde ik ook hebbuh, maar in iedergeval, veel scheur en kleur plezier ermee.

Ik gun het je van harte jongen ! OLE :mexico:

nou om eerlijk te zijn heb ik hem nog niet uitgeprobeerd. Dat wilde ik nu gaan doen. Ik weet ook dat er problemen zijn met de vorige os'en, dus als updaten kan dan doe ik dat natuurlijk. En oja...even mijn sig aanpassen :)

nou om eerlijk te zijn heb ik hem nog niet uitgeprobeerd. Dat wilde ik nu gaan doen. Ik weet ook dat er problemen zijn met de vorige os'en, dus als updaten kan dan doe ik dat natuurlijk. En oja...even mijn sig aanpassen :)

Hé Disco Stu (raketman)Hahahaha,

Veel plezier met je MS2000.Ik ben bezig met nieuwe klanken voor de MS2000 te maken , en die kan je binnenkort gratis downloaden.Geef me nog een beetje tijd hé.

Groeten,

marcE

Ik zij toch dat je kom mailen via die die site toen pas
heb je het gedaan of nie ??
Voor die prijs altijd leuk als hij het doet veel plazier er mee !!

Die MS2000 is dat klinkt die het zelfde als de Z-1, of is het een helemaal andere synth ?

Tja ik weet het niet, ik heb de MS2000 (helaas) nog nooit gehoord, alleen maar verhalen enzo.

nouja...als je interesse hebt. Ik heb er nog Korg MS2000 te koop. (ben het wel een beetje veel aan het verkondigen he hier op het forum :P)

Eerste probleempje.

Korg MS2000 leuk ding...vanalles stuurt midi, behalve hetgene wat midi moet versturen. Kan de arpegiator van de MS2000 midi dat versturen. Ik wil wel zo'n leuk loopje opnemen.

Verder had ik ook nog wat met de Waldorf XT...maar ben het vergeten. OJA....beetje offtopic maarja...om dat ding te updaten moet je een midifile downloaden die jembv een sequencer afspeelt die dan de XT aanstuurt.
Maar het probleem is dus dat mijn sequencer (akai MPC2000XL) die midi file niet wil slikken. Moet ik dan cubase gaan kopen om mijn XT te upgraden?

Back