Na verscheidene zoekpogingen, waarop is steevast posts kreeg waar de V-synth even kort ter sprake kwam, maar even deze vraag in de groep gooien. Ik heb gemerkt dat veel mensen hier de huidige Roland producten maar minnetjes vinden, hernemeingen van oudere synths, zonder veel vernieuwing.
Ikzelf ben daarentegen serieus onder de indruk van de V-synth XT bak. Ik heb echter nog niet zo veel vergelijkingsmateriaal: Ik heb een Nord Lead 3, lekker beestje trouwens, en een boel VSTs.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een V-Synth /XT?
Ik zoek een goed complement voor de Nord, goeie vocal stuff, complexe warme synth sounds, lekker laag, veellagig en veelzijdig, waar ik lang mee bezig kan blijven kwa kreatie.
Alternatieven waar ik ook over gedacht / in de winkel geprobeerd heb:
Triton Extreme
Yamaha Motif
Maar op het ogenblik denk ik toch aan die V-Synth XT
Kortom ik heb een budget van 2,5K€ en ik wil een nieuwe synth.
Ikzelf ben daarentegen serieus onder de indruk van de V-synth XT bak. Ik heb echter nog niet zo veel vergelijkingsmateriaal: Ik heb een Nord Lead 3, lekker beestje trouwens, en een boel VSTs.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een V-Synth /XT?
Ik zoek een goed complement voor de Nord, goeie vocal stuff, complexe warme synth sounds, lekker laag, veellagig en veelzijdig, waar ik lang mee bezig kan blijven kwa kreatie.
Alternatieven waar ik ook over gedacht / in de winkel geprobeerd heb:
Triton Extreme
Yamaha Motif
Maar op het ogenblik denk ik toch aan die V-Synth XT
Kortom ik heb een budget van 2,5K€ en ik wil een nieuwe synth.