[Lassence] Iemand ervaring met een Lassence µventury II?

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola..

Iemand ervaring met deze bak? Schijnt uit belgie te komen. Iemand prijzen, samples, ervaringen?

VenturyProto.JPG

Meer info: http://www.bluebay.be/lassence.html

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Arveyman
Heb je die lui al geemailed voor detailed info?

Had ik intussen al gedaan, gevraagd om komende week eens langs te kunnen gaan, ben toch in Brussel dus, wie weet.

Kan ik trachten wat meer info, vb e.d. los te krijgen.:)

Origineel geplaatst door bambamstudio
probeer maar een demo model los te peuteren voor de DFS meeting ;)

Eigenlijk geen gek idee. Trouwens, voor hun is dat toch een mooi stukje reclame zou ik zeggen. Ik ga mijn beste Frans bovenhalen want het is in het de taal van Molière te doen. :geslaagd:

Ik hoop snel hierover meer te kunnen informeren.

Ik heb ze een nederlands mailtje gestuurd en antwoord gekregen:

De levertijd van de toestellen bedraagt zo'n 6 weken. De eenheidsprijs van het toestel bedraagt 1860 EURO excl. BTW en verzending. Er wordt een voorschot gevraagd van 25% oftewel 465 EURO. De geluiden en meer gedetailleerde technische specs + een hele hoop nieuwe foto's komen op de site in de loop van deze week.

Met vriendelijke groet,

Stefan Leunis
Zaakvoerder Blue Bay

Ik blijf de site checken. Hover, ik neem aan dat jij hier verslag doet.

Meer gegevens over deze nieuwe modulaire komen ASAP op de site te staan, waarschijnlijk tegen het einde van deze week. Dit komt neer op het toevoegen van de globale en gedetailleerde specificaties, een aantal MP3 files, een heel aantal nieuwe foto's van de unit en een uitgebreide gebruikerstest.
Het gebruik van de Molière taal is niet noodzakelijk 8-)

Welkom, bluebay!

Leuk om je erbij te hebben en hopelijk gaan we o.a. zaken doen ivm met die Bohm modules.

Zonet werd een hele resem MP3's alsook de volledige technische specificaties van de nieuwe Lassence µventury II op de Blue Bay website beschikbaar gesteld. In de komende dagen komen er nog een aantal foto's van de synth + gebruikersreviews bij op de website te staan.

Laatst gewijzigd:
UPDATE : een extra module werd toegevoegd : de "Wave Multiplier" welke de "User" multiples vervangt. Qua prijs/kwaliteit, specs en karakter de synth to die for !! De prijs blijft onveranderd.

Zo! Lekkere sounds!

Ik moet hem zeker een keertje checken.

Wie van het SF heeft nou nog zo'n ding?? :)

Kan je wat fotos plaatsen? :)

foto's gaat zeker niet lukken (heb geen goede camera). mp3'tjes als ik tijd heb, wie weet dit weekend nog.
het is meer een freak bak als een dikke lead of bass synth. hij is ook fijn in combinatie met een modular.

Back