voor de lekkere track[De herfst]

Hahaha, meesterlijk! :okdan:

Ik houd ook helemaal niet van de zomer. :)

Microkorg op 1.20min?

Origineel geplaatst door bassio
merci . aleen vind ik mijn teksten altijd wel en hoog sinterklaasgedichten gehalte hebben .

Het zijn wel straight to the point texten ja. Nix mis mee toch?

merci . aleen vind ik mijn teksten altijd wel en hoog sinterklaasgedichten gehalte hebben .
inderdaad :)
tis een grappig liedje

neu , past wel bij mijn karakter . al zou ik wel eens zoon zweverige tekst alá spinvis willen schrijven , eens kijken of ik daar iets van bak .

Ja zoals "herfst in nieuwegein" zeker, die teksten zijn juist altijd best depri
maar jij weet zelfs van de herfst iets positiefs te maken
dat is ook wat!

:okdan:

Ik ben ook blij want van zon krijg ik jeuk

hahaha zo te horen geboren en getogen in rotjeknor!
vermakelijk, zou je deze track voor de gein ook nog eens willen remixen met wat vocoder geluidjes?
dan lijkt hij me helemaal toppie!

greetz,
chielos

Een goed moment om dit te luisteren...het stort hier nu (moerdijkbrug bij dordrecht ongeveer).
Klinkt lekker en de tekst sluit ik mezelf helemaal bij aan...zomer is te warm en te vrolijk.

Origineel geplaatst door chielos
hahaha zo te horen geboren en getogen in rotjeknor!
vermakelijk, zou je deze track voor de gein ook nog eens willen remixen met wat vocoder geluidjes?
dan lijkt hij me helemaal toppie!

greetz,
chielos

yep , geboren in de babytjes fabriek .en zo sjovinistisch als het maar zijn kan .

wat bedoel je precies met die vocoder geluidjes , vocoder over de zang in het refrein of iets dergelijks ?

Mooi gedaan. :)

Maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat er teveel bass inzit?

En het is inderdaad herfst, ben al zo ziek als een hond. :D

wat bedoel je precies met die vocoder geluidjes , vocoder over de zang in het refrein of iets dergelijks ?

ik bedoelde idd over de zang. naar mijn idee zou dat in dit geval wel passen.
experimenteer er wat mee. alleen het refrein, ook de coupletten... dat is uiteindelijk jouw keuze.
misschien is het ook wel helemaal niks. maar misschien trek je de vocalen er iets meer mee de mix in als je begrijpt wat ik bedoel. het zou ook wel bij de beat passen denk ik...

greetz,
chielos

Back