[track] Pra

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Weer eens geprutst:

Pra

Drums: Ableton Live
Sequence: ARP2600 [osc 1 + 2 door ringmodulator]
Bass: DX200

Ik noem het ambiant, maar als jullie een andere mening en of kritiek hierop hebben [uiteraard vraag ik weer om tenminste 2 volzinnen :engel: ] hoor ik dat graag.

Nee vind 't wel gaaf gaat meer minimalisme kant op ben helemaal geen fan drukke ritmes/tempo's hier kun je gewoon lekker naar luisteren....heb je die Arp met c/v-gate aangestuurd?

Kom je ook echt uit Grou?? ben 36 jaar geleden in 't dorp naast jou geboren m'n ouders&familie wonen er nog.

Gert-Jan8D

ik heb hem net geluisterd en mijn comments zijn:
de eerste 1.35 zou ik er afhalen, vanaf 1.40 heb je een soort van tweede intro, die beter is. daar heb je ook een wat logischere beat.
en dat pieuw geluidje wat de hele track doorloopt zou ik wat zachter zetten er wat mee freaken zodat het niet de hele tijd hetzelfde is...

in mijn oren nog niet helemaal een track maar wel al een leuk begin!
probeer er nog wat meer lagin in aan te brengen.

greetz,
chiel

Het is niet allemaal echt helemaal mijn style, maar ik vind 'm wel lekker! Toffe geluiden er in (ben ik van je gewend natuurlijk), experimenteel wat betreft opbouw en structuur....tof! Doorgaan zo zou ik zeggen.

Heb de kritiek ter harte genomen en een nieuwe versie [onder dezelfde link] online gezet. Heb het eerste gedeelte wat meer aangekleed en wat pan / volume effecten in de track toegevoegd.

Origineel geplaatst door gjb68
heb je die Arp met c/v-gate aangestuurd?

Arp wordt met een Kenton pro 2000 aangestuurd (keyboard CV + gate)

Kom je ook echt uit Grou??

Nope, ben geboren Haarlemer, maar werk in Fryslan.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Arp wordt met een Kenton pro 2000 aangestuurd (keyboard CV + gate)

Nope, ben geboren Haarlemer, maar werk in Fryslan.

Das leuk ik kom dus uit 't dorp Akkrum naast Grou maar m'n pa komt dus ook uit Haarlem(Heemstede) maar dit terzijde.
Je track klinkt goed je hebt em meer kleur/effectjes gegevens past zeer goed bij dit soort minimal elektronica maar die vorige track was ook zwaar ók...Arp-2600 leent zich daar goed voor.........prima8D

Back