Iemand ervaring met musik schmidt?

Origineel geplaatst door gremlin23
Mijn ervaring tot nu toe, heel kort en simpel:

Musik Schmidt is helemaal top. Thomann ook. Musicstorekoeln is vreselijk slecht met wat betreft levering en service.

Thomann is okay, wel een paar keer problemen met leveringen gehad (slechte communicatie daar) maar andere keren gewoon snel in huisbeetje vreemde verpakkingen wel :D

Musicstore Koeln heb ik helemaal nooit problemen mee gehad, en hun service is voorbeeldig, evenals de levertijden en verpakkingen.

Musicstore Koeln heb ik helemaal nooit problemen mee gehad, en hun service is voorbeeldig, evenals de levertijden en verpakkingen

Ik kan niks anders doen dan dit beamen. Ik heb gister nog wat besteld en een tikfout gemaakt in m'n creditcardnummer; dat hebben ze heel snel met me opgenomen en gecorrigeerd (ze hadden ook gewoon de order eruit kunnen mikken...) en morgen heb ik de spullen al in huis.

Die levertijden zijn echt TOP. En tracking van deur tot deur is ook fijn.

En vanaf 100 euro al geen verzendkosten meer.

En ze spreken Nederlands :D

Origineel geplaatst door etaoin
Ik kan niks anders doen dan dit beamen. Ik heb gister nog wat besteld en een tikfout gemaakt in m'n creditcardnummer; dat hebben ze heel snel met me opgenomen en gecorrigeerd (ze hadden ook gewoon de order eruit kunnen mikken...) en morgen heb ik de spullen al in huis.

Die levertijden zijn echt TOP. En tracking van deur tot deur is ook fijn.

En vanaf 100 euro al geen verzendkosten meer.

En ze spreken Nederlands :D

Ik woon nu eventjes in Duitsland en van hieruit gezien is Musicstorekoeln echt slecht. Ik ben twee keer in de MSK zaak geweest en dat was vreselijk. Onvriendelijke lui die nergens verstand van hebben )beetje Feedback achtig). Overigens was het ook veel kleiner dan ik in gedachten had. De andere twee zaken die ik net noemde zijn wel helemaal ok.

Postorder, hier in Duitsland (en ook toen ik nog in Nederland woonde) is ook slecht. Ik wacht nu al anderhalve maand op een popshield en heb vandaag voor de 10de maal gebeld. Zodra ik deze binnen heb is het, voor mij, voor altijd 'schluss' met Musicstorekoeln.

Back