[techtrance] Pjotr G vs. Jay Rico - Halberstram

Pjotr G

funky lid
Helaas is de server van de hosting providert even niet in orde, maar als ie het weer doet, zal ik eens luisteren!

en het weer doen dat doet ie

Lekkere groove zit erin.
De break is wel apart maar wel OK en past er wel bij. De mix vinnik ook goed.

vet die nordleadlead!
vette beat ook. ik vind hem erg ok, keep them coming!

Heej Peet,

Nou hij klinkt iig goed en helder. Kick is lekker, bassline was even wennen. Lekkere sequencejes zitten er in. Lead @ 3.26 vind ik wel een beetje 'hakkerig' overkomen, maar smaken verschillen. Breakje bouwt iig wel lekker op naar deel waar de beat er weer in komt. Grappig 'U96' vocaltje erin, alleen wat ie zegt/de titel van de plaat vind ik beetje vaag. Maar de meeste van jouw plaatjes hebben vage titels die in mijn ogen nergens op slaan, maar daar hebben we het al eens over gehad :P
Verder vind ik het dus wel een lekker trackkie maar ik heb een beetje een 'dit komt me bekend voor' gevoel, ik vind het niet echt iets bijzonders dat ik veel vaker zou willen luisteren. Maar technisch gezien zit het goed in elkaar! *D

Eensch met MegaMan op TA:
does not sound like a killer track to me as a listener, but from a producer's point of view very nice track indeed.

Laatst gewijzigd:
Ik vind hem ook staan als een huis. Op productief vlak alleszins. :okdan:

Lekker ritme vind ik. Alleen ontbreekt er volgens mij een echte "master" lead zeg maar.

Er ontbreekt nog die ene vette lead die je heupen of je hoofd doet bewegen. En dan moet er van de rest niet eens veel wegvallen. Er moet gewoon dat melodietje nog bij en dan staat die heel sterk.

Maar ik ben jaloers op wat er nu al staat
*D

De groove is vet hoor, klinkt behoorlijk profi. Lekkere arpeggios en zweverige chord stabs ook ertussendoor.

Maar het lead geluidje wat er in komt bij de break op ongeveer 3:34 vind ik een beetje jammer: een beetje gedateerd Vangelis achtig filtersweep geluidje. Ik ben het eens met de rest: als je in plaats hiervan met echt een vette melodie met een goed klankje zou kunnen komen, dan wordt dit opeens echt een goeie track.

Klanken zoals in Juliet - Avalon (de Jacques Lu Cont remix) zouden hier ook best in passen vind ik.

Die moet je maar eens beluisteren

Lekkere track hoor...en zoals meer zeggen er kan nog wel iets bij....maar voor de rest Top..

Vraagje want ik zie dat jij een TR 909 gebruikt is het waar dat zo'n drumcomputer ruis heeft of valt dat wel mee??
Wil er misschien ook 1 gaan aanschaffen.

heb geen last van ruis op de 909

Jawel, zowel van hier als van elders, ik pak mee waar ik me in kan vinden.

We zullen derhalve nog gaan proberen een extra lead erin te stoppen die de aandacht moet grijpen.

Back