pianomodules

Status
Please reply by conversation.

phlex

Nieuwkomer
Gezocht: goede gebruikte fiets.

Yo!

Ben op zoek naar 1 van de volgende pianomodules:

- Alesis Nanopiano
- GEM Realpiano (kan ik bijna nergens vinden, twijfel ook een beetje of ie uberhaupt bestaat...)
- Yamaha P50m

Ik hoef ze niet alledrie te hebben, behalve als ik ze gratis krijg...
Ik heb nl. gehoord dat ze goed zijn en tweedehands wel te betalen, vandaar.

Daarnaast mag je uiteraard ook advies geven.
Alvast bedankt,

P.

Re: pianomodules

- GEM Realpiano (kan ik bijna nergens vinden, twijfel ook een beetje of ie uberhaupt bestaat...)

Die bestaat zeker wel, alleen zoek jij de RealPiano Expander. De gewone RealPiano's zijn ook
echt piano's (met toetsen dus).

Attachments

• expand2.gif
    expand2.gif
    32,3 KB · Bekeken: 86
Aha!

Dat verklaart het dus.
Ik heb gehoord dat deze errugg goed zijn, met een hele overtuigend klinkende piano. Helaas heb ik deze nog nergens kunnen beluisteren/uitproberen of ergens samples van kunnen horen.

Ik heb ondertussem ook al wat lopen Googlen voor een tweedehandse, nu met de juiste benaming, maar heb helaas nog niks kunnen vinden. Mocht ik er ooit eentje tegenkomen, wat is dan volgens jullie een redelijke vraagprijs?

(ik zag wel een oude thread van deze site, waar iemand dezez wilde ruilen, maar deze was helaas al weg)

Alvast bedankt.

P.

offtopic:

@phlex: dude! Jij weet wat designen is :)

Bedankt voor je reply etaoin. Altijd handig als je samples thuis vanuit je luie stoel kan beluisteren (vb.:website van Roland). Thanx again!

Klinkt in mijn oren wel oke, ik ben niet zo kritisch, heb echter wel de hele review doorgenomen. Maar voor zover ik het beluister klinkt het wel goed genoeg. Ff over nadenken...

@mc_kwok:
Bedankt voor je geslijm, ehm compliment:mexico: hehehe, Thanx man!

P.

Status
Please reply by conversation.
Back