Ferric Housekabouter Lid sinds 25 mei 2002 Berichten 689 Locatie Den Haag, mèn dorrup! 31 augustus 2002 #1 Iemand anders die vandaag z'n (oorspronkelijk) vrije zaterdag op deze manier doorbrengt? Ben al vanaf 7:00 uur bezig, maar nog lang niet klaar...
Iemand anders die vandaag z'n (oorspronkelijk) vrije zaterdag op deze manier doorbrengt? Ben al vanaf 7:00 uur bezig, maar nog lang niet klaar...
nick nova Resonator Lid sinds 24 oktober 2001 Berichten 2.772 Locatie Mortsel, Antwerpen 31 augustus 2002 #2 Geen tijd voor ontspanning nu Ferric, doorwerken jongen!
Dr. RiPsaw Ouwe rot Lid sinds 1 februari 2002 Berichten 1.871 Locatie in een huis 31 augustus 2002 #3 Veel sterkte! Ik hoop trouwens dat het nog een beetje leuk werk is? Zet er in ieder geval een leuk muziekje bij op!
Veel sterkte! Ik hoop trouwens dat het nog een beetje leuk werk is? Zet er in ieder geval een leuk muziekje bij op!
Ferric Housekabouter Lid sinds 25 mei 2002 Berichten 689 Locatie Den Haag, mèn dorrup! 31 augustus 2002 #4 -BUUUUUUUUUUUUUUUUUURP!!!!!!!- Zo, net even wezen eten bij de pizzeria aan de overkant. Gelukkig mogen we dat declareren... Maar goed, nu de koffie naar binnen en we gaan er nog twee uurtjes tegenaan! Bedankt voor jullie steun! Ik waardeer het enorm!
-BUUUUUUUUUUUUUUUUUURP!!!!!!!- Zo, net even wezen eten bij de pizzeria aan de overkant. Gelukkig mogen we dat declareren... Maar goed, nu de koffie naar binnen en we gaan er nog twee uurtjes tegenaan! Bedankt voor jullie steun! Ik waardeer het enorm!