jserle
JS Jacques Serle
Het zou ook kunnen liggen aan een technische storing. ?
Met een zelfde computer maar met een andere muis en toetsenbord en beeldscherm doet de computer op die andere `configuratie` raar en dingen die ik niet wil.
Geen idee hoe het komt. Maar Youtube uploads heb ik meerdere malen netjes en duidelijk willen maken voor de volgorde e.d. . Maar dan loop ik vaak tegen een hutspot van ingewikkeldheid op.
Ze hebben de teller ook behoorlijk terug gebracht (YT dus) niet dat ik dat erg vind maar vraag me wel af hoe en wat?
Zo goed en zo kwaad lijkt het nog ergens op.
Een paar keer heb ik een midi melodie verwerkt van een bekende melodie.
Dan kreeg ik de mededeling dat die van iemand anders was.
Die heb ik of gedeleted of opnieuw gemaakt.
Naar hun wens.
Zo heb ik drie verschillende groepen, bundels, kanalen, met verschillende herkenbare onderwerpen met een z.g.
Avator dat is een begin plaatje.
Ze weten het want het zit ookgekoppeld aan Google en Microsoft.
Dit forum (SF) werkt technisch perfect.
Alleen met het giften gironummer werkt het niet, naam met nummer werkt niet met elkaar. Verschillende keren geprobeerd.
Met een zelfde computer maar met een andere muis en toetsenbord en beeldscherm doet de computer op die andere `configuratie` raar en dingen die ik niet wil.
Geen idee hoe het komt. Maar Youtube uploads heb ik meerdere malen netjes en duidelijk willen maken voor de volgorde e.d. . Maar dan loop ik vaak tegen een hutspot van ingewikkeldheid op.
Ze hebben de teller ook behoorlijk terug gebracht (YT dus) niet dat ik dat erg vind maar vraag me wel af hoe en wat?
Zo goed en zo kwaad lijkt het nog ergens op.
Een paar keer heb ik een midi melodie verwerkt van een bekende melodie.
Dan kreeg ik de mededeling dat die van iemand anders was.
Die heb ik of gedeleted of opnieuw gemaakt.
Naar hun wens.
Zo heb ik drie verschillende groepen, bundels, kanalen, met verschillende herkenbare onderwerpen met een z.g.
Avator dat is een begin plaatje.
Ze weten het want het zit ookgekoppeld aan Google en Microsoft.
Dit forum (SF) werkt technisch perfect.
Alleen met het giften gironummer werkt het niet, naam met nummer werkt niet met elkaar. Verschillende keren geprobeerd.
Laatst gewijzigd:

Wat niet meevalt is dat je zonder account (ik zit voor de rest van mijn leven dus in "uitgelogd" modus) geen playlists kan maken, abonneren op kanalen, meldingen krijgen, je profiel op meerdere apparaten gebruiken, comments geven...
Kan ook dezelfde zijn