Jemig, wat een toestand zeg ! Niet onoverkomelijk, volgens mij heb je een ander IP adres als je van ISP wisselt, wat je eigenlijk om de 1 a 2 jaar sowieso moet doen als je een paar honderd euro wilt uitsparen door gebruik te maken van de "nieuwe klanten" korting. Een prepaid mobiel nummer met een 2e hands 4G/5G phone/tablet kost ook bijna geen drol en een nieuw account is zo aangemaakt.
Dan alleen een 2e hands laptopje gebruiken (of die foon/tablet) voor de uploads voor de hardware fingerprint.
Niet onoverkomelijk, wel erg gaar. Ik moet er niet aan denken.
Ik zelf heb alleen "last" van dat mijn viraal YT video advertentie inkomsten genereerd maar ik zelf niet omdat ik te weinig subs heb.
YT verdient er wel al jaaaaren aan. Dat zal ergens rond de 150-200 euro zijn gok ik. Das toch een hele Behringer of Volca !!!
Als jij je Gmail en Gdrive echt wilt slopen hoef je alleen maar wat medische foto's van je kindje naar de dokter te sturen tijdens een lockdown.
Alles weg, voor eeuwig:
Google AI Flags Dad Who Took Photos of Son for Doctor | The Koffel Law Firm
Nu ik erover denk, mijn vriendin kocht 2 jaar geleden een Pixel 6 en daar staat standaard backup naar gdrive op aan.
Ze maakte wel eens foto's van ons blote reet nageslacht op vakantie op het strand.
Achteraf gezien best wel een risico dus, ondanks dat er tot nu toe niks geflagged lijkt te zijn.
Ze heeft dan ook (nog) geen YT kanaal