[track] little no

!!!!!!Darkstep!!!!!! lekkerrrrrr klinkt goed

Whoopie, dat klinkt lekker! Heerlijk hoe die string (vioolachtig ding) in komt zetten.

leuk begin, hoewel misschien iets te lang. Wauw, hoe die beats in komen zetten. Waar komen de drumsounds vandaar, if i may ask?
die viool is een ietsiepietsie vals. geinig. misschien nog een beetje vibrato af en toe. Mooie verandering rond de 3.5 min.
Ik zou hier best graag een remix van willen maken met een knalharde bass.
Die drums zijn echt -heel- goed. Tof!

erg vet, vooral de drums zoals eerder gezegd!
ik vind alleen die bassline niet helemaal lekker, klinkt een beetje te zeurderig na een tijdje

Mysterieus intro dat wat belooft.
De rest klinkt vergelijkbaar lekker donker. Als dit darkstep is, snap ik geloof ik wat darkstep is.
Leuk die chello, onverwacht, althans voor zover ik in het commentaar hierboven niet al iets over strings gelezen had. Ik zou nou alleen nog een solo met een viool er bij verwacht hebben. Dus een paar herhalingen van dat chello thema en dan een solootje met een viool, mag ook een ander (moet wel relatief hoog) stemmetje zijn natuurlijk.
Prima track.

Cool!

deed me in het begin wel een beetje aan Kosheen (Hide U) denken, maar verder is het nummer errug okee!
Een ultra diepe bass zou het nummer afmaken denk ik. BooOOhmm..booOOhmm..booOOhmm, snapt u? ;)

Back