desperate: welke synth?

vanuit nijmegen is het ook niet ver naar musicstoreköln, zo'n massive duitse muziekwinkel die alles heeft.

ik lees eigenlijk nergens (maar het is nog vroeg natuurlijk) dat je heel erg in de geluiden wil duiken.
waarom geen xp30 of zo, met keyboards 60/70 en vintage expansion of eventueel een ex5, ook zo'n alleskunner (wel veel meer slouwen), ben je toch rond de 5-600 al klaar.

ik snap jullie punt wel. Mijn probleem is echter dat er geen winkel in m'n buurt is waar letterlijk alle synths staan. Snap je wat ik bedoel? Alleen bij EIG (ik woon in Nijmegen) staat een Fantom S en een Korg Triton LE...

Schreeven en EIG idd maar check arnhem eens. Zit ook een leuke store met veel gear. Weet even de naam niet, hmm.

Origineel geplaatst door Leo
ik lees eigenlijk nergens (maar het is nog vroeg natuurlijk) dat je heel erg in de geluiden wil duiken.
waarom geen xp30 of zo, met keyboards 60/70 en vintage expansion of eventueel een ex5, ook zo'n alleskunner (wel veel meer slouwen), ben je toch rond de 5-600 al klaar.

Hmm, maar die klinken toch veel minder dan de Fantom en de Motifs?

da's maar net wat voor klank je verwacht. de xp (= jv1080/2080) geluiden zijn toch wel heel erg veel professioneel gebruikt. misschien bedoel je dat de fantom en es er meer uit knallen, daar kan ik me iets bij voorstellen, maar dat kan de ex5 ook.
het is allemaal niet eenvoudig, zo'n keuze maken!

Back