6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
Origineel geplaatst door Paul Jenner
Ik heb geen Juno 60 ...
Paul.
AI! je hebt een JU-6 dus... ben je nog van plan er een midi kitje in te (laten) bouwen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen Juno 60 ...
Paul.

Bovendien zijn de 6 en goedkoop, zo rond de vierhonderd gulden schat ik. Kun je er dus rustig bijnemen zonder failliet te gaan, en sampelen die hap !
Paul. [/B]

De Alpha's vind ik trouwens gewoon zeer goed, wat minder vet maar absoluut een interessante klank, die je vaak weer niet uit een Juno kunt halen.
Paul.

Ik heb er namelijk maar drie

Weet je wat dan wel leuk is ? Je kunt de lfo van de S 1000 toevoegen MET keyboardtracking. Geen Juno of zelfs JUP te bekennnen waarvan je de LFO keyboardtracking kunt meegeven.

Ik bedoel hier LFO als vibrato. Da's erg belangrijk om voor de lagere noten wat langzamer te hebben en voor de hogere noten wat sneler. Lukt niet met een JUP of JU, toch ?Komt ie weer met z'n JX syncIk bedoel hier LFO als vibrato. Da's erg belangrijk om voor de lagere noten wat langzamer te hebben en voor de hogere noten wat sneler. Lukt niet met een JUP of JU, toch ?
sync is nou eenmaal een kool ding...