Bouwverslag budget modular

Okay, zaterdagje meten en zagen en nieuwe behuizing...
Het ruimteprobleem is voorlopig opgelost. Er gaan 63 single-width Frac panneeltjes in deze kast.

Attachments

• casia_ms02.jpg
    casia_ms02.jpg
    59,4 KB · Bekeken: 159
Origineel geplaatst door Leo
in een volgend leven maak ik mijn school af en ga dit leren doen!

:okdan:

Dat zit ik ook altijd te denken... daar zit je dan met je gymnasiumopleiding.... nee weet je wat ik dan kan, ongeveer 1/4 achtig (want ik presteerde niet best daar, maar wel net voldoende) als ik in Italiƫ rondloop het oude Latijns lezen... "Hij die...., want.... in het jaar....., gedoopt ...... zou willen doen... wees gegroet..."
Nee kijk, DAAR heb je wat aan. *kuch* Hadden ze me maar gewoon electronica geleerd, verdomme. Dan kon ik nou halve synths bouwen, hahahaha :D

Nouja voor je taalgevoel heb je er wel wat aan natuurlijk, dat snap ik ook wel weer.
Toch vind ik het zwaar kl*te dat je als hoger opgeleide geen ene f*ck weet van b.v. electronica of andere handwerkzaamheden. Ik heb diep respect voor mensen die hierin thuis zijn.

Mooie foto, mooi hout!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
prijs / kwaliteit verhandig is zekers okee..

Bij mij zou dit altijd en deze staat blijven (dus als printje los en geen kastje, connectors) en er dus nooit gebruik van gemaakt worden. Vandaar dat ik hier niet aan moet beginnen.

Wel gaaf dat jij dit doet. Ik moet nog flink wat Midi-to-cv\'s hebben.. dus mocht je er eentje duur willen verkopen?

Je kan bij Elby Design een complete polydac kopen.
Echt een top ding !
Ik heb er eentje in frack formaat met banaan stekkers.
Maar ik zou toch nog wel is een Encore Expresionist willen.

Toch vind ik het zwaar kl*te dat je als hoger opgeleide geen ene f*ck weet van b.v. electronica of andere handwerkzaamheden.

Mijn achtergrond is universitair theoretische informatica, da's ook een verre van praktische opleiding. Maar een plankje zagen lukt nog wel hoor... Ik gok alleen dat een meubelmaker de drie planken op exact dezelfde afstand had gekregen :D

Mooie foto, mooi hout!

Lijkt meer dan het is. Vurenhouten meubelpanelen en cetabever indoor beits in notenhout kleur...

mooi gedaan etaoin!
het kost nogal wat moeite aan inventariseren, uitdenken en uitwerken voordat je iets zinnigs hebt gemaakt weet ik. de beits op vuren ziet er op foto super uit!

Origineel geplaatst door etaoin
Mijn achtergrond is universitair theoretische informatica, da's ook een verre van praktische opleiding. Maar een plankje zagen lukt nog wel hoor... Ik gok alleen dat een meubelmaker de drie planken op exact dezelfde afstand had gekregen :D

Lijkt meer dan het is. Vurenhouten meubelpanelen en cetabever indoor beits in notenhout kleur...

Ok dan moet ik nuanceren;
Het lijkt mooi! Het lijkt wel recht!

Er is uiterlijk nog niet heel veel veranderd, het enige nieuwe frontje dat ik gemaakt heb is voor de Digisound VCO.

Hieronder de huidige stand van zaken. Rechts ligt een VC delay te testen.

Bovenop ligt de Digisound plus de helft van de MFOS 16-step sequencer.

Ik zal nog even wat losse plaatjes schieten.

Attachments

• ms01_070202.jpg
    ms01_070202.jpg
    69,8 KB · Bekeken: 171
Back