Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

snap het ook nog steeds niet, vandaar mijn eerder gestelde vraag aan bassOrigineel geplaatst door olafmol
argh, ik zie en voel echt geen verschil als ik met mijn RM1x op schoot zit, of met mijn laptop met daarop live .. tis allebei hardware waar geluid uitkomt???

want bij de meesten is de laptop een volwaardige studio dus iemand met een laptop maakt altijd volledige tracks en perfect afgemixed enzo?Origineel geplaatst door anoniempje
lijkt mij opzich wel logisch met een laptop op je schoot vervliegt het hele idee, : met wat apparaatjes op de bank muziek make bij haardvuurwant bij de meesten is de laptop een volwaardige studio
dus dat worden dan minimalistische tracks met bijv een 707 en bassline en een volwaardige track van drums tot synths effecten compressie afgemixt etc etc
tenzij je op de bank gaat zitten met je laptop en alleen wat "apparaatjes" laad

maar dan alleen met draagbare portable meeneembare picknick synths...Origineel geplaatst door trigg
Misschien moeten jullie niet zo zeuren over de titel en gewoon muziekjes posten!![]()