Post hier je "op de bank" gemaakte muziekjes.

Misschien dat een mod de titel kan wijzigen in :

"Post hier je op de bank gemaakte muziekjes zonder laptop"

??

maar beste bass... erm...
wat is er nu zo uitermate bijzonder en ten strengste speciaal aan een typisch door alleen 'hardware' synths gemaakte trekkies? ...moet de synth dan ook echt op schoot (en liefst zo zwaar mogelijk) op de benen rusten zodat het na een minuut of 15 zeer begint te doen?

jeuz, wat een gezever over de title :stupid

argh, ik zie en voel echt geen verschil als ik met mijn RM1x op schoot zit, of met mijn laptop met daarop live .. tis allebei hardware waar geluid uitkomt???

Origineel geplaatst door olafmol
argh, ik zie en voel echt geen verschil als ik met mijn RM1x op schoot zit, of met mijn laptop met daarop live .. tis allebei hardware waar geluid uitkomt???
snap het ook nog steeds niet, vandaar mijn eerder gestelde vraag aan bass ;)

misschien bedoeld ie dat het niet digitaal mag zijn? ....oh nee, dat zijn sommige synths ook dus dat valt al af
misschien bedoeld ie dat er een keyboard aan moet zitten? ...op een laptop zit ook een keyboard, die valt dus ook al af...
misschien bedoeld ie... erm...

en trouwens, valt het wel eens te checken of het daadwerkelijk op de bank is gemaakt? volgens mij is dat dan wel indirect aangezien je het ook nog op een later tijdstip moet opnemen om nutuulk vervolgens de mp3's op sf te kwakken...
tsja tenzij dezelfde bank vlak bij je pc staat... :eureka:

Laatst gewijzigd:
lijkt mij opzich wel logisch met een laptop op je schoot vervliegt het hele idee, : met wat apparaatjes op de bank muziek make bij haardvuur :) want bij de meesten is de laptop een volwaardige studio

dus dat worden dan minimalistische tracks met bijv een 707 en bassline en een volwaardige track van drums tot synths effecten compressie afgemixt etc etc

tenzij je op de bank gaat zitten met je laptop en alleen wat "apparaatjes" laad

Origineel geplaatst door anoniempje
lijkt mij opzich wel logisch met een laptop op je schoot vervliegt het hele idee, : met wat apparaatjes op de bank muziek make bij haardvuur :) want bij de meesten is de laptop een volwaardige studio

dus dat worden dan minimalistische tracks met bijv een 707 en bassline en een volwaardige track van drums tot synths effecten compressie afgemixt etc etc

tenzij je op de bank gaat zitten met je laptop en alleen wat "apparaatjes" laad
dus iemand met een laptop maakt altijd volledige tracks en perfect afgemixed enzo?
wat een onzin, op een laptop kun je toch ook gewoon maar wat zitten te pielen? ;)

dat is waar maar je gaat niet met een mixer een synth effecten en de hele mikmak op de bank zitte lijkt mij

oei wat n discussie haha,

nou ik vind wel dat n laptop het hele idee van portable SYNTHS teniet doet...
zie de thread "picknick synths"...
daar ging het mij eigenlijk om...

muziek maken met klein synth/samplespul, maargoed wat zou dan n goede titel zijn ?

OK :

misschien moet de titel zijn :

"Post hier je picknick-synth muziekjes"

Misschien als titel: Muziek maken met draagbare Work Stations.

:D

Misschien moeten jullie niet zo zeuren over de titel en gewoon muziekjes posten! :P

Back