Beste modulaire mensen,
ff een vraagje.
Ik heb nu een aardig systeempje staan met o.a.:
-4 vco's
-1 wavetable vco
-8 filters
-4 adsr's
-zat mixers
en nog een hele zooi modules. en een ms20
Pas ook nog de a137 van doepfer aangeschaft, wat echt een vette module is, mocht er behoefte zijn schrijf ik hier een review van.
OK meer dan 40 modules en nog wat...........lekker stoer zou je zeggen.
MAAR
wat doen jullie er nou mee?
Ik maak regelmatig patches die echt heel vet klinken, maar vaak te vet voor een monosynth.
Ook maak ik vaak patches en dan heb ik nog heel veel moduels over en ga die dan ook gebruiken, waardoor het gauw een zooitje wordt.
Ook probeer ik vaak van die band in a modular patches te bouwen, waarbij er dus meerdere geluiden klinken, drums worden gefilterd enzovoorts.
Meestal erg leuk om te doen, maar niet altijd even bruikbaar.
Mijn vraag wat doen jullie ermee, hebbie tips of leuke patches.
Ik zelf vind het erg leuk om te patchen, maar de monosynth sounds zijn erg vet, maar om daar nou zo grote modular voor te hebben mmmm.
dus graag ervaringen delen.....
Thanks
ff een vraagje.
Ik heb nu een aardig systeempje staan met o.a.:
-4 vco's
-1 wavetable vco
-8 filters
-4 adsr's
-zat mixers
en nog een hele zooi modules. en een ms20
Pas ook nog de a137 van doepfer aangeschaft, wat echt een vette module is, mocht er behoefte zijn schrijf ik hier een review van.
OK meer dan 40 modules en nog wat...........lekker stoer zou je zeggen.
MAAR
wat doen jullie er nou mee?
Ik maak regelmatig patches die echt heel vet klinken, maar vaak te vet voor een monosynth.
Ook maak ik vaak patches en dan heb ik nog heel veel moduels over en ga die dan ook gebruiken, waardoor het gauw een zooitje wordt.
Ook probeer ik vaak van die band in a modular patches te bouwen, waarbij er dus meerdere geluiden klinken, drums worden gefilterd enzovoorts.
Meestal erg leuk om te doen, maar niet altijd even bruikbaar.
Mijn vraag wat doen jullie ermee, hebbie tips of leuke patches.
Ik zelf vind het erg leuk om te patchen, maar de monosynth sounds zijn erg vet, maar om daar nou zo grote modular voor te hebben mmmm.
dus graag ervaringen delen.....
Thanks

Soms zou je inderdaad wensen dat er geheugens zaten op die dingen.....
)