Thanks
de laatste tijd krijg ik steeds minder kritiek in de zin van 'dit kan beter, dat kan beter'.. ik pik het maar op als een positief signaal

. Eigen puntje van kritiek is dat het me iets te zwaar op 909 sounds leunt en er misschien nog wel een synthje bijmag voor wat andere geluiden. Ik zit te denken aan een portable FM ding (met interne seq

) zoals een DX200.
De voorbereidingen lopen ongeveer vanaf juli. Toen heb ik de cardreader in de MPC gebouwd en ben ik helemaal opnieuw begonnen aan een nieuwe set. Ik heb ontzettend veel sequences gebouwd en de besten heb ik eruit gehaald en in mijn set gegooid (18 stuks op het moment).
Wat neem ik live mee:
-MPC2000xl: sequencer en sampler. Ik gebruik hem voor alle drums, effectgeluidjes en wat zanglijntjes.
-TB303: geen uitleg nodig
-FR777: alle niet-tb geluiden haal ik hieruit. Dat kan varieren van DnB achtige bassen tot crossmodulatie effecten of bliepjes.
Verder heb ik 2 compressors mee, 2 multi FX, een distortion pedaaltje en een mackie 1604 VLZ mixer.
De sequences staan in een bepaalde volgorde dat de overgangen goed te doen zijn, van elke sequence zet ik de mutes goed van te voren zodat je mooie overgangen kunt maken. Het enige wat dan nog rest is op de play knop drukken en kijken waar het op uit komt. Je kunt ook heel goed horen in wat voor mood ik ben. Soms zijn de opnames wat spacier, subtieler en andere keren heel kordaat en ruw.
Al met al vind ik het prachtig om te doen en ik hoop in 2006 ook regelmatig te kunnen optreden

.
Needless to say dat ik daar natuurlijk zelf achteraan moet gaan
-C-