Gluren bij de buren

Cool-T

Stamgast
Ik ben altijd zeer benieuwd wat anderen zoal in hun studio hebben staan, hoe aangesloten, hoe ze te werk gaan. Welk drankje het meest stimulerend werkt, welke houding etc. Eigenlijk in alles wat met muziek maken in je thuis studio te maken heeft! DUS... Mijn vraag of er mensen in Groningen(of omgeving) zijn die het leuk lijken als ik eens over je schouder kom meegluren! of als ik niet tot aan je schouder kom, over je keyboard.

Lekker onder het mom van gluren bij je buren! en de studio bij de buren is altijd schoner!

Lijkt me leuk als er wat mensen geinteresseerd zouden zijn:kimono:

denk dat je dan eerst eens iemand anders bij jou moet uitnodigen 8o)

straks is een maand later dat jij langs ben geweest het hele huis leeg :doei:

hehe :engel:

mja persoonlijk zou ik iig niet zomaar vreemden uitnodigen van het internet om ff te laten zien wat ik allemaal voor spul heb staan.... of laten weten waar het precies te vinden is :)

mja er zullen vast wel mensen zijn die hier anders over denken .. maar mij niet gezien ;)

maar voor jou is t anders he trakkie, jij bent een bekende SF'er ... jij bent altijd welkom :biertje:

mja persoonlijk zou ik iig niet zomaar vreemden uitnodigen van het internet om ff te laten zien wat ik allemaal voor spul heb

Ik heb zo'n vermoeden wat jij in je studio hebt:

Synths: Access Virus C, Novation Nova, Clavia Nordrack 2, Syntecno Teebee 303. FX: Behringer Virtualizer Pro, Zoom 505,
Boss OS-2. Mixer: Behringer Eurorack MX 1604A. Drums: Elektron Machinedrum, Roland MC-505. Jomox Mbase
Midi interfaces: Steinberg Midex 8, Midex 3. Masterkeyboard: El Cheapo.
Geluid: Emu1212m + Emulator X Overig: Vele Gigabytes aan software en samples
Miskopen: Yamaha Cs1x. Roland MC-303
Wanted: TB-303, JP8000, Filterbank 2

;)

de laatste tijd merk ik dat bier en sigaretten stimulerend werken voor mijn kunde tot arrangeren.

Origineel geplaatst door Tactic
Ik heb zo'n vermoeden wat jij in je studio hebt:

Synths: Access Virus C, Novation Nova, Clavia Nordrack 2, Syntecno Teebee 303. FX: Behringer Virtualizer Pro, Zoom 505,
Boss OS-2. Mixer: Behringer Eurorack MX 1604A. Drums: Elektron Machinedrum, Roland MC-505. Jomox Mbase
Midi interfaces: Steinberg Midex 8, Midex 3. Masterkeyboard: El Cheapo.
Geluid: Emu1212m + Emulator X Overig: Vele Gigabytes aan software en samples
Miskopen: Yamaha Cs1x. Roland MC-303
Wanted: TB-303, JP8000, Filterbank 2

;)

maar niet waar het is af te halen :duivels:

Je hebt in iedergeval wel eerlijk geantwoord.

Uitnodiging

Uitnodiging

Bij mij ben je van harte welkom, ik ben niet zo kinderachtig hoor.

Tot snel.

:mexico:

Origineel geplaatst door Cool-T
Ah dat komt goed uit dan hoef je ook niet bang te zijn dat ie na een maand leeg is 8o)!
'

Hoef ik je ook niet uit nodigen, er valt nix te zien :D

Maar zoals eerder gezegd, waarom nodig je niet zelf eerst iemand uit?

Back