Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wow ik luister net m'n kick op me headphones en 't klinkt gewoon kut
Er is echt iets met mijn ruimte.. nja ik wist al lang dat de accoustiek kut was maar dit slaat echt alles!

Ik zit op t moment onder mn linker monitor, hoorde ineens aan de andere kant van mn kamer die snare, kan best zijn dat die hi-hat dus nog links hangt
Percussie moet je in dance/hardcore altijd mono houden, tenzij het van korte duur als effectje is ofzo ..
Je heb wel eens van die mixguides waarin er anders wordt uitgelegd maar dit is enkel van toepassing op bijv. akkoestische muziek waarin je een ruimtelijk gevoel wil maken
van bijv. een band (drummer beetje naar links of rechts bijv).. maar in dit soort muziek kan dit echt niet
verder is t zeker een leuke track, kende trouwens dat forum nog niet
eens ff checken hardcore producer forum klinkt veel belovend![]()

Bulldozer effect. Niet bepaald done maar als je ffe wil trillen go ahead!![]()

Daar kan ik je ook geen gelijk geven. Wat goed klinkt klinkt goed
Je kan percussie royaal rondgooien... als het maar klinkt toch ?

Uitpannen oké, maar uit het middenspectrum gooien is not done..
Laat ik het anders zeggen, ik heb nog nooit een hardcore-nummer gehoord waarbij de snare helemaal rechts en de hihat helemaal links zat![]()
:confused:
Laat ik het anders zeggen, ik heb nog nooit een hardcore-nummer gehoord waarbij de snare helemaal rechts en de hihat helemaal links zat![]()

Bass D & King Matthew hebben zo'n track ooit gemaakt.
Ben zelf nu bezig met een track waar de snare links zit en andere potten en pannen op rechts. LB.

2 nieuwe kicks gemaakt

)