Dit is toch geen kick, zelfs geen bass ..
Dan kun je ook het mid en hoog stereo maken en het bass part mono. QUOTE]
Kicks moet je net als percussie mono houden, een kick layeren met stereo layers lijkt me al helemaal een slecht plan..
Maar goed, als jij t goed vindt klinken moet je natuurlijk gewoon zo doen
1. Het zijn stabs voor een massline. Een massline is een mangeling van allemaal verschillende modulaties (t worden ook wel mids genoemd). Maar ik weet niet of je ooit dnb geluisterd hebt maar zo klinken die ongeveer tegenwoordig. Dit zijn dan de stabs, de lange echt movende versies zijn weer in de maak zegmaar.
2. Kick layeren met stereo layers kan goed gaan. Ligt eraan. Bijv als je de bass schoon houd, en t stompje voor aan totaal (dus naderhand opschonen) dan kun je goed resultaat houden denk ik. Maar ik heb nog geen stereo drums geprobeert. ik doe dit normaal ook niet (alleen bij een breakbeat van dnb bijv t hoog van de snare wel) maar bij reeses (dnb basslines) daar word t constant gedaan maar ik heb geen idee of ik dr iets mee kan met een hardcore drum.
Ik zal is een goede maken (vorige pagina was beetje teveel van t goede zegmaar). Verder niks kwaad bedoeld of vervelend, maar hardcore mag hier en daar wel wat gepolijst worden!