Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heb ene kick nog wat verder uitgewerkt, eigenlijk vindt ik dit soort kicks wel wat te clean. beetje zo'n typische mainstream kick

En hoe moet een kick ge-eq-ed worden en kracht behouden worden zodat deze wel blijft staan op een club PA? Hoe producer je die attack? Voorbeeld?Van al die kicks die hiet ten gehore zijn gebracht blijft niks staan op een club PA, allemaal te weinig kracht in het laag, geen goede attack en best wel slechte EQ-ing![]()

Check mijn industrial myspace maar, staan voorbeelden zat![]()
Check mijn industrial myspace maar, staan voorbeelden zat![]()

als ik wat kicks van me terug hoor van een tijd geleden heb ik eigenlijk ook t idee dat ze nu minder zijn geworden .. misschien moet ik eens wat minder stapelen direct op de mixer en t bij 2 of 3 lagen max houden heb nu dus vaak 4 en t geluid van mn bussen route ik ook vaak naar de master dus zit ik eigenlijk regelmatig op 6 of 8 .. volgens mij wordt t hier een ongedefineerd zooitje van.. straks maar eens wat oude maniertjes weer oppakken om te zien of t beter gaat![]()

Van al die kicks die hiet ten gehore zijn gebracht blijft niks staan op een club PA, allemaal te weinig kracht in het laag, geen goede attack en best wel slechte EQ-ing![]()
) geen één fatsoenlijke kick ?
Dus deze discussie van 97 pagina's bevat in jouw ogen (oren) geen één fatsoenlijke kick ?
Hmmmm
Dan kunnen we er maar beter mee stoppen.
En hoe deed je het vroeger dan? Deed je toen drie lagen (laag/middle/hoog) en een zachte snare/hihat erbij voor de attack? Vroeger werd zo de attack iig veel geproduceerd![]()

...en 2 paar handen.
.. dat is eh.. handig 
heb jij 4 handen?.. dat is eh.. handig
Klinkt wel vet btw.. die lange feedback van de delay op de acid is lekker