De geschiedenis van het Synthforum

Re: geschiedenis sunthforum

Re: geschiedenis sunthforum

Origineel geplaatst door Unic
Hallo,

rare vraag misschien, of al eens beantwoord?

Maar hoelang bestaan we/jullie al, wie waar wat en hoe? Zou dat wel eens willen weten!!!!!

Greotjes Aagje.:)

eeeh,volgens mij zijn al je vragen al in dit topic behandeld,eerst maar eens lezen voor je replied??? :D

Re: Re: geschiedenis sunthforum

Re: Re: geschiedenis sunthforum

Origineel geplaatst door Confusion-music
eeeh,volgens mij zijn al je vragen al in dit topic behandeld,eerst maar eens lezen voor je replied??? :D

HAHAHA, nee nee

Ik was een nieuwe thread gestart met deze vraag, maar omdat die al bestond hebben ze mijn post hierachter gegooid. Erg bedankt, maar het ziet er een beetje raar uit zo:D:D:D:D:D

ja ik had ook zoeits beter laat dan noo
it reageren (al was in jou geval wel een heel jaar later) :)

Re: Re: Re: geschiedenis sunthforum

Re: Re: Re: geschiedenis sunthforum

Origineel geplaatst door Unic
HAHAHA, nee nee

Ik was een nieuwe thread gestart met deze vraag, maar omdat die al bestond hebben ze mijn post hierachter gegooid. Erg bedankt, maar het ziet er een beetje raar uit zo:D:D:D:D:D

never mind...hehehe...lol....:D

Leuk stukkie geschiedenis.

Dit verdient zeker wel een betere plek op het synthforum...ergens dat je het wat beter kan vinden misschien.
In 1e instantie zie je deze thread pas als je de threads ouder dan een jaar selecteert..
Misschien iets in het hoofdmenu-> over synthforum...
Of ben ik nu te enthousiast aan het meewerken ?

Ra

Ja, hartstikke leuk om te lezen (goeie schop, Unic ;-))

En heel veel dank aan iedereen die er voor gezorgd heeft dat het DSF zo leuk is geworden als het nu is!

Origineel geplaatst door 6 trak
idd, zeer loik verhaal... maar helaasch niet compleet nutuulk... :D

klik

ben je daar nou weer :D

schitterend gedaan 6trak!
maareuh... euh... tjah, euh he
:D

anyways, ik vond het ook gaaf om deze thread te lezen en wat meer te weten te komen. het dsf is toch echt wel een cummunity in meerdere betekenissen van het woord he lijkt me?
echt zalig bij momenten

:okdan:

thx mods en sysadmins en anderen!!!

greetz

cloudy

Ik zit hier nou inmiddels ook al bijna een jaartje of twee, en ik moet zeggen dat ik niets
dan waardering heb voor de mensen die dit hebben opgezet. Ik betwijfel trouwens of ze
toen beseft hebben wat een success-story het zou worden. :)

Hoe langer ik lid ben, hoe meer het forum mij met vaderlandse trots vervult. Welk ander
forum in de wereld op dit gebied heeft op een stille avond altijd nog minstens 50 mensen
on-line?

En de kwaliteit van het forum wordt ook wel duidelijk als je kijkt naar de aanwas van nieuwe
leden. Sinds we het duizendste lid zijn gepasseerd, zie ik ze nog steeds dagelijks binnen
komen.
Kunnen jullie misschien eens een grafiekje publiceren, dat de groei van het forum vanaf de
eerste dag laat zien?
Misschien met een vast plekje en wekelijkse update op de Home Page?

Origineel geplaatst door senso
Vlamingen zijn ook Hollanders. ;)
Die grens kan me rug op. :biertje:

Zeker te lang in Nederand gewoond!

I prefer Flanders

Origineel geplaatst door Mhika Ra
Leuk stukkie geschiedenis.

Dit verdient zeker wel een betere plek op het synthforum...ergens dat je het wat beter kan vinden misschien.
In 1e instantie zie je deze thread pas als je de threads ouder dan een jaar selecteert..
Misschien iets in het hoofdmenu-> over synthforum...
Of ben ik nu te enthousiast aan het meewerken ?

Ra
Op zich kan dat wel, maar het gaat eigenlijk helemaal niet om wie wat wanneer gedaan heeft. Dit forum gaat over synths ( en aanverwante zaken! ) en niet over pietje die drie jaar geleden iets gedaan hebben.

En via de zoekmachine kwam je hier toch?

Maar misschien is het toch niet zo'n slecht idee. We zullen het de andere moderators eens vragen :)

En die stats over leden kan inderdaad wel leuk zijn. Naar het invulformulier en wat andere zaken komt het goed!

Eigenlijk kwam ik hier via de thread over de bijeenkomst...jij gaf me de link naar dit onderwerp..
weet je nog ? haha.

Anyways, is ook niet belangrijk wie en wat, maar het toch wel leuk om te lezen hoe het tot stand kwam.
Over een paar weken verzinkt dit onderwerp weer achter de knop "Toon al onderwerpen ouder als 1 jaar"
(toch ?) en dat is toch jammer ?

Zet het anders bij de FAQ; Waarom Synthforum ?
Ik zeg maar wat...

Dat is de eerste optie die ik enkele jaren geleden veranderd heb in mijn profiel:

https://www.synthforum.nl/forums/member.php?s=&action=editoptions

Laat alles zien!

(en 75 berichten per pagina!)

En over de zoekmachine... als je de termen: geschiedenis synthforum ingetypt had, dan had je het gevonden.. Maar goed. Ik ga me inzetten voor een linkje in het menu.

Back