M'n (synthesizers).com cabinet is binnen!

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Na lang wikken en wegen op welke manier ik weer iets met geluidjes wilde gaan doen is m'n interesse op het entry level system purchase plan gevallen v. synthesizers.com.

Is deze thread de ervaringen hiermee. Lijkt me handig voor andere geinteresseerden. En ik vertel er graag over :)

Ten eerste waren er veel extra kosten. Dat wil ik voor aankomende beginners in synthesizers.com wel even melden.
Je betaalt maandelijks meer dan de 100 dollar omdat naar het buitenland geshipt wordt. (118 dollar)
Met name de eerste zending, die van het cabinet, valt fors duurder uit. Ik heb hiervoor 78,64 euro aan inklaring, belasting, administratie en wat niet moeten betalen aan de vervoerder. Naast de 140 dollar voor de shipping aan synthesizers.com.
Let hierop!

De instap in .com blijft dus, voor ons Europeanen, een heuveltje op de weg.

Ik heb ook meteen een upgrade van cabinet gedaan, ben voor de portable gegaan. Dat is dan ook weer 115 extra.

Genoeg over de kosten; van nu af aan is 't 118 dollar per maand, plus nog wat inklaring; prima deal voor "pub money" :)

Gisteren is het cabinet binnen gekomen, waanzinnig goed verpakt en algehele impressie is: fantastisch!!
Dit is gewoon kwaliteit, ik wist het al, maar nu is het ook nog tastbaar. Heerlijke geuren van lijm, hout en 'oude electronica' van de voeding. Alles netjes tot in de puntjes met zorg gemaakt, dat zie je, voel je.

Klik voor foto's

Vooral op de eerste 2 foto's zie je de verpakkingskwaliteit; in een hoop schuim, plus nog 's 4 lagen van die dikke luchtzakjes.
Fantastisch!

Foto=F3VVR8SZ

Foto=7WBPIFZN

Ja die kasten zijn mooi he.
Ik heb 1 sequencer kast en een kast waar een modulaire SEM systeem in komt met de tijd.
Veel plezier Jop als je kastje een beetje gevuld is.

Hey congratz Dob !!
Ik kijk al uit naar mijn dotcom systeem; ik ga eerst nog ff enekele dingen verkopen en dan doe ik mijn bestelling bij Roger Arrick.
Mono-poly: dit is echt een zallige sequencer case dieje daar hebt !! Yammie... :W

Ziet er erg leuk uit. Leuk dat je ook foto's plaatst, hou ons op de hoogte :) Ben er benieuwd hoe het straks wordt. Zal toch wel een mooi systeem worden met die lekkere grote modules...

Back