de grote 'SF Contest Voter' - betatest

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hehe.. south park.. had ik ook niet verwacht..

evenals Girlmore Girls die toch nog punten heeft gekregen.. Jeuz.. :D

Maar goed..

Er kan ge-test-voted worden tot morgen 18.00 uur.. dan gaat de voter op slot en gaat de echte voting van start op 7 januari om 0.00 u en kan er gevoted worden op de inzendingen voor de beste SF track van 2005!

Origineel geplaatst door demian
evenals Girlmore Girls die toch nog punten heeft gekregen.. Jeuz.. :D
Hej! Oppassen he!

Ik ben erg fan van GG.. Luke is een held!
Ik praat soms als ik teveel wijnballen heb net zo snel als Rory en Lorelai.. echt... :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Hej! Oppassen he!

Ik ben erg fan van GG.. Luke is een held!
Ik praat soms als ik teveel wijnballen heb net zo snel als Rory en Lorelai.. echt... :)

hehe... ik zal 's proberen een aflevering te kijken van Girlmore Girls... met het geluid UIT.. !!

Weet niet of mijn vriendin dat pikt.. maar dat ge-praat van die 'dames'.. ahum..aaaaaaaaarrrggghhhhh!! :D

hehe... ik zal 's proberen een aflevering te kijken van Girlmore Girls... met het geluid UIT.. !!

Weet niet of mijn vriendin dat pikt.. maar dat ge-praat van die 'dames'.. ahum..aaaaaaaaarrrggghhhhh!! :D
Als ik je in het echt zie dan zal ik je mijn nieuwe hobby eens voordoen.

Een verhaal beginnen en zo veel mogelijk in detail treden over elke stukje zin! :)

Voorbeeldje:
als ik ,jeroen knoops, waardjesweg in asten-heusden langs de aa, een klein beekje in brabant, provincie van nederland, het land van 15 miljoen mensen, zoogdier, twee benen en een mond, waardoor het eten naar binnen gaat... enzovoort.

En dan pratend als een soort van Freestyle-zin-ding gebeuren... zo snel mogelijk praten.. vet!

Voorbeeldje:
als ik ,jeroen knoops, waardjesweg in asten-heusden langs de aa, een klein beekje in brabant, provincie van nederland, het land van 15 miljoen mensen, zoogdier, twee benen en een mond, waardoor het eten naar binnen gaat... enzovoort.

aaaaaaaaarccccccchhhhhhh!! ik word al gek als ik dit lees..

Ik snap dat er liefhebbers zijn voor zulke series, maar ik dacht tot nu toe dat het alleen vrouwen waren..shocky info dit..:)

En dan pratend als een soort van Freestyle-zin-ding gebeuren... zo snel mogelijk praten.. vet!

Dat is ook weer zo.. misschien toch 's met geluid aan proberen te luisteren dan..

Laatst gewijzigd:
Ik heb nu ook maar eens gestemd... Waar is Will & Grace en....... Wiseguy!

Vinnie Terranova!

wise_500.jpg

Ik heb nu ook maar eens gestemd... Waar is Will & Grace en....... Wiseguy!

Vinnie Terranova!

wise_500.jpg

hehe.. idd.. heb maar ff snel wat titles uit mijn mouw geschud,
Misschien nog maar 's een echte poll maken, met als contest er aan geplakt om tv-theme van de winnende serie na te maken.. :D

ok.. ik heb de 'werkende links' in de trackvoter gestopt, kan iemand kijken of die lijst zoals ik hem nu gebruik goed en compleet is? (hij is niet door mij op abcetc gesorteert overigerens, chronoligisch is ook best en scheelt mij weer werk )

http://www.tonyblack.org/~sf/trackvoter.cgi

Laatst gewijzigd:
Toen ik zojuist een test deed, stonden er al alle nummers in. Ben ik te laat geweest met testen :confused: ... ik neem aan dat de resultaten toch nog eerst even geinitialiseerd worden.

Mooi werk in ieder geval ... TOP van Demian en 6-Track :okdan:

:doei:

Origineel geplaatst door Danny
Toen ik zojuist een test deed, stonden er al alle nummers in. Ben ik te laat geweest met testen :confused: ... ik neem aan dat de resultaten toch nog eerst even geinitialiseerd worden.

Mooi werk in ieder geval ... TOP van Demian en 6-Track :okdan:

:doei:

ja klopt, bij wijze van test staan nu de tracks er in, zodat iedereen kan zien of het allemaal goed is zo. Dan vanavond uurtje of 7 gaat de voter slapen en ontwaakt deze vanzelf vrijdagnacht 0.00u.

De resultaten worden nog gereset, maar de 'test' is voorbij idd.

Dat kan inderdaad, maar vergeet niet dat er een bevestigingsthread komt..dus het zal vooral tijdelijk statistisch ongemak veroorzaken, mocht idd blijken dat er gefaked gaat worden met stemmen, dan zal ik idd IP nr's loggen en cookies inzetten om het allemaal wat lastiger te maken voor de fakers..

In een volgende versie van de voter komt deze preventiemethode er wel standaard in te zitten.

mmm, toch maar oppassen daarmee: ik heb een ADSL-lijn bij skynet.be en telkens ik inlog krijg ik een nieuw IP adres...
Is het niet eenvoudiger om bij het invullen van je username ook meteen je paswoord te moeten invulllen?

goed idee van die bevestigingsthread. dat maakt het ook leuk omdat je dan ook nog eens kan aangeven wat je zo leuk aan track 1 - 5 vond. Dat vond ik nou net zo leuk vorig jaar om daar opmerkingen over te maken of over te lezen.

Wat betreft wachtwoorden invullen, no way dat ik ooit voor zoiets mijn password zou invullen, ik vermoed dat er heel veel anderen ook zo over denken en dat dat een dramatisch gevolg heeft voor het aantal stemmers.

Origineel geplaatst door quifster
Wat betreft wachtwoorden invullen, no way dat ik ooit voor zoiets mijn password zou invullen, ik vermoed dat er heel veel anderen ook zo over denken en dat dat een dramatisch gevolg heeft voor het aantal stemmers.
idd een toch wel heel wat minder fijne gedachte...
laten we er nu maar vanuit gaan dan men eerlijk stemt en die bevestigings thread is toch al meer dan genoeg niet?

Origineel geplaatst door 6 trak

laten we er nu maar vanuit gaan dan men eerlijk stemt en die bevestigings thread is toch al meer dan genoeg niet?

ach en zelfs als het niet helemaal eerlijk gaat heb je toch nog wel kans om te winnen ;)

ik kan me nog iemand herinneren vorig jaar die op een forum waar hij mod was mensen vroeg om lid te worden van het synthforum om even op zijn track te stemmen ;)

dus mijn voorstel: alleen mensen die lid waren in 2005 mogen stemmen op de tracks, want die aktie van vorig jaar was volgens mij de enige discutabele actie ten opzichte van het stemmen, dus dat soort acties voorkom je daarmee dan.

ach en zelfs als het niet helemaal eerlijk gaat heb je toch nog wel kans om te winnen ;)

ik kan me nog iemand herinneren vorig jaar die op een forum waar hij mod was mensen vroeg om lid te worden van het synthforum om even op zijn track te stemmen ;)

dus mijn voorstel: alleen mensen die lid waren in 2005 mogen stemmen op de tracks, want die aktie van vorig jaar was volgens mij de enige discutabele actie ten opzichte van het stemmen, dus dat soort acties voorkom je daarmee dan.
je wil het nog ff oprakelen? prima!

het persoon in questie heeft vorig jaar NIETS gedaan wat tegen de vooraf opgestelde regels in ging... punt.

Kan ik me nog herinneren ja, erg onsportief. En ja, het is niet tegen de 'regels' .
Daarom hoop ik dat het gewoon ongedwongen blijft.

onsportief of niet (ik stond er zelf ook niet 100% achter), er was welgeteld 1 persoon van dat forum die ook had gestemd, dus dat had in de uiteindelijke einduitstand geen zak uitgemaakt.

Overigens ben ik het hier wel mee eens:

dus mijn voorstel: alleen mensen die lid waren in 2005 mogen stemmen op de tracks.

..laten we het vooral niet te serieus nemen ;)

we hebben allemaal al een beetje gewonnen door mee te doen:)

Origineel geplaatst door chrizz
er was welgeteld 1 persoon van dat forum die ook had gestemd, dus dat had in de uiteindelijke einduitstand geen zak uitgemaakt.

idd, t'iz allemaal weer vreselijk gehyped vorig jaar, van een mug een oilifant... en waarom, waarvoor?

door dat soort mensen word tevens beweerd dat het slechts een contest is voor de aardigheid, niets speciaals...
maar ondertussen is het blijkbaar toch stiekum anders gezien de toen zo dubieuze stroom aan reacties...
en wat was dat mu4um toen ineens drukbezocht, door die vele gasten en dat ene zielege lid die zich alleen maar ff aanmelde om te komen zeiken...

hou toch op...

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back