Speedy j in studio en Ableton live

ik ben 1x in zn studio geweest toen ik zn tb303 kwam kopen...(ff mn slabbertje verwisselen en mn vocht aanvullen!)

damn kwijl kwijl kwijl kwijl !!! :D

alles netjes opgesteld en de kabels enzo allemaal netjes weggewerkt.. op en top professionele look!

Mag ik vragen wat er zo bijzonder is aan Speedy J??

Die gast heeft supercoole (analoge) gear maar dat hoor je niet af aan zn tracks...

lekker muziekje idd, maar het filmpje zegt me echt niets over Ableton ofzo...

8) Jochem is wel een heel toffe gast! "Doe maar gewoon, dan ben ik al gek genoeg..."
en hij maakt nog vette shit ook (my opinion eej ;) )

Origineel geplaatst door Bass

Die gast heeft supercoole (analoge) gear maar dat hoor je niet af aan zn tracks...

Dat geldt ook voor Catscan! :D

R

Heej niet zo he :duivels: daar zal hij wel een goede reden voor hebben! Ik ben blij dat je in zijn tracks niet hoort dat hij analoge gear gebruikt, we hebben al genoeg van zulke tracks.

Origineel geplaatst door spdk
Heej niet zo he :duivels: daar zal hij wel een goede reden voor hebben! Ik ben blij dat je in zijn tracks niet hoort dat hij analoge gear gebruikt, we hebben al genoeg van zulke tracks.

Nee, of we niet genoeg hardcore en techno hebben he? ...

R

Origineel geplaatst door Arv
Nee, of we niet genoeg hardcore en techno hebben he? ...

R

Bij lange na niet!

Niet?

http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=0UCPF9JXKQGMD099K2EQJZ395D

Die film gaat nergens over imho.

Public energy No. 1 is een van de mooiste "techo" albums ooit gemaakt.
Beter dan dat suffe techno gestamp van tegenwoordig.

Origineel geplaatst door GeeEs
lekker muziekje idd, maar het filmpje zegt me echt niets over Ableton ofzo...
Idd... "Hi, I'm Jochem Paap, and I'm going to show you some things about Ableton Live". Leuk om even z'n studio te zien, maar dat was het enige wat we Jochem horen zeggen in deze video...

Back