bob303vs909
Ach und Weh
leuke intervieuw video (alhoewel ik ff zonder geluid heb gecheckt) van Jochem P in de studio en het gebruik van Live...
hiiiiieeeerrrrooooo
hiiiiieeeerrrrooooo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Bass
Mag ik vragen wat er zo bijzonder is aan Speedy J??
Die gast heeft supercoole (analoge) gear maar dat hoor je niet af aan zn tracks...

Die gast heeft supercoole (analoge) gear maar dat hoor je niet af aan zn tracks...
daar zal hij wel een goede reden voor hebben! Ik ben blij dat je in zijn tracks niet hoort dat hij analoge gear gebruikt, we hebben al genoeg van zulke tracks.Origineel geplaatst door spdk
Heej niet zo hedaar zal hij wel een goede reden voor hebben! Ik ben blij dat je in zijn tracks niet hoort dat hij analoge gear gebruikt, we hebben al genoeg van zulke tracks.
Origineel geplaatst door Arv
Nee, of we niet genoeg hardcore en techno hebben he? ...
R
Origineel geplaatst door spdk
Bij lange na niet!

Origineel geplaatst door Arv
Dat geldt ook voor Catscan!
R

Idd... "Hi, I'm Jochem Paap, and I'm going to show you some things about Ableton Live". Leuk om even z'n studio te zien, maar dat was het enige wat we Jochem horen zeggen in deze video...Origineel geplaatst door GeeEs
lekker muziekje idd, maar het filmpje zegt me echt niets over Ableton ofzo...