als we nu eens ipv 500 jaar 50 jaar zouden nemen. wat we (of sommige hier
) ons makkelijker kunnen voorstellen op gebied van tijdsgeest enzo. (begin van de synths ook trouwens)
Stel ik neem een cd van het jaar 2000, en reis vervolgens 50 jaar terug met de teletijdsmachine hier om de hoek. wat zou dan de reactie zijn van de mensen als ik het hun zou laten horen?
ik denk dat het gewoon niet geapprecieerd zal worden. omdat muziek ook wel de tijdsgeest of de denkwijze van die periode waarin het gemaakt word aanduid. dus het zou totaal oninteressant zijn voor hen, of totaal niet begrepen worden. nuja sommige stijlen zullen misschien wel aanslaan. maar stel nu dat we een cd van aphex twin nemen.
) ons makkelijker kunnen voorstellen op gebied van tijdsgeest enzo. (begin van de synths ook trouwens)Stel ik neem een cd van het jaar 2000, en reis vervolgens 50 jaar terug met de teletijdsmachine hier om de hoek. wat zou dan de reactie zijn van de mensen als ik het hun zou laten horen?
ik denk dat het gewoon niet geapprecieerd zal worden. omdat muziek ook wel de tijdsgeest of de denkwijze van die periode waarin het gemaakt word aanduid. dus het zou totaal oninteressant zijn voor hen, of totaal niet begrepen worden. nuja sommige stijlen zullen misschien wel aanslaan. maar stel nu dat we een cd van aphex twin nemen.

toen uitgevoerd zullen worden, want er zou toen helemaal