[NIEUWE TRACK] JJAajajaahaha, mijn eerste trackie

You go, spekkie big! :P

Oh, trouwens. Als je een rm1x hebt, kun je daar toch op sequencen?

2 OnAcid> Als ik iets arrangeer, moet ik het ZIEN. Mijn eerste contact met elektronisch muziek maken was (lach maar) magix music maker, wat niet ver vande realiteit wat betreft de basis van computer sequencing. Op die manier kom ik denk ik het verst

Ik weet het niet hoor. Ik heb juist met cubase dat ik alleen maar 'blokjes aan het schuiven/kopieren" en niet goed aan het luisteren ben.
Maar elk voordeel hep se nadeel (of andersom;:).

Je hebt met deze track in ieder geval een goed begin. Straks met een (soft)sequencer netjes uitwerken en persen maar! :)

PS: ik ben trouwens ook begonnen met een MC-303 hoor. Maakt allemaal niet uit joh...

Zeker voor een eerste track is dit VET VET VET goed... djeeezzz....

Die drums zijn lekker... mix is helder...totaal NIET overproduced... Denk dat dat laatste je track zo sterk houdt.

Ik zou zelf ook alleen die bassdrum wat harder zetten nog.

Goed man...

zo...die pads zijn inderdaad vet
T groovet lekker...die 909 ride vind ik wel stoer zo

Ik vind t zeker n goede track...en al helemaal als eerste track!

erg goe! :P

ik doe het niet beter .. hehe.. :D
gebruik je de rm1x dan als sequencer ofzo? werkt dat een beetje?

mw

Origineel geplaatst door technomauriesje
Nou, die rm1x werkt voor mij wel goed als live-dingetje-arranger-pattern-bla, maar om echt een arrangement vast te leggen: nee

ja maar je hebt wel een echte gemini kut mixer.. daar is er maar een van op de hele wereld:)

Klinbkt zekerz wel ooh kee
Maar zou van mij wel wat meer mogen stampen :P

Maarre moet jij mij is vertellen welke voice jij hebt gebruikt voor die lead (van de rm1x)
Kan ik em ook es gaan gebruiken :D>

Anyweez erg lekker

ik vinnem erg lekker...nix harder meer kick of meer stampen..het is godsamme geen awakenings techno, dit gaat deeeep! ;)

Goed man!
Zo te horen zit je techno hart op de juiste plek.

Enne, volgens mij ben je een fan van Aril Brikha ;)

Oh... die kick mag van mij ietsjes dieper.

R.

Ja, in een keer goed! Ik heb Die Aril Brikha dubbelplaat: noooohhhhh, wat is dat relaxed zeg! ik zet hem meteen ff op [goed ideee, goed ideee] hoe heettie ook alweer?? oja, deeparture in time, echt een van mijn meest chille technoplaatjes, en wederom co-produced by *derrick may* natuurlijk

lekker hoor !!!

ik vond vooral dat laatste stuk erg oke !!

rond 6:50 liggen er 2 tonen over elkaar heen

(volgens mij van de delay ofzo )

mar erg lekker , moet je meer gebruiken zo dubbel

Heej, Ik hoor het geluid lekker om me heen cirkelen. Geweldig alleen een beetje kaal. Ideeen zijn goed. Heel goed zelfs alleen er mag wel wat meer in. Het is te ruimtelijk. Te weinig dingetjes. Drums inderdaad wat harder maar de synth mag afentoe ook wel eens naar voren. Probeer dit eens wat aftewissellen. Vooral bij die "percussie pad" (Weet ik het wat eht is. Soort synth xylophone of zo????)

Probeer dit eens. Verder is het een goede plaat. Zeker voor een 1e !

p.s.: Neem je 15 minuten jams eens op. Beluister ze. Sla alles altijd op en isoleer daarna stukken die best goed klinken. Sla dit ook apart op. Dit zul je later nog goed kunnen gebruiken !

Lekker hoor. Op een paar momenten vindt ik de beat wat te lang wegvallen en ook mag het wel wat langzamer. Het getweak aan het einde is iets minder.

Back