Wie vind jij de beste techno producer ?

Wie vind jij de beste techno producer ?

• Juan Atkins

Stemmen: 4 16,0%
  • Jeff Mills

Stemmen: 4 16,0%
  • Derrick May

Stemmen: 7 28,0%
  • Carl Craig

Stemmen: 2 8,0%
  • Steve Rachmad

• Robert Hood

Stemmen: 3 12,0%
  • Johannes Heil

• Jamses Ruskin

Stemmen: 1 4,0%
  • Heiko Laux

Stemmen: 0 0,0%
  • Pacou

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    25
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Maar als ik toch de beste moet noemen, noem ik Cisco Ferreira!

Jeff Mills roeleert enorm... met zijn concept-muziek... Hij blijft me verbazen...

Verder voor de dansvloer zijn Surgeon, Technasia, User, Steve Rachmad, Regis, hele Detroit-Clan uiteraard e.v.a. favorieten...

Binnenkort nieuw album van Jeff Mills, als ik me niet vergis "At first sight" geloof ik....

Origineel geplaatst door schaapje
[mierenminaarmode]
marten: doornroosje ligt in nijmegen
nijmegen ligt zover ik weet toch echt in gelderland
[/mierenminnaarmode]

Komt door die zachte gee... :)
En door de lol die ik die avond gehad heb!

Ik hoor niet veel Nederlandse namen voorbij komen. Hoe komt dat nou? Er is hier toch hele goede techno geprodceerd.

Origineel geplaatst door omiel
Ik hoor niet veel Nederlandse namen voorbij komen. Hoe komt dat nou? Er is hier toch hele goede techno geprodceerd.

Inderdaad !

Waar zijn Jochem Paap, Orlando Voorn, Stefan Robbers, Sander Friedeman, Gert van Veen, Dylan Hermelijn, Erik van den Broek?....just to name a few...

:okdan: :halleluja :okdan:

equate

Re: Gemert?

Re: Gemert?

Origineel geplaatst door ><i
Dat ligt in?

ow wacht, nederland ..... hehehe..

Pas op he. ;)

Origineel geplaatst door equate
Waar zijn Jochem Paap, Orlando Voorn, Stefan Robbers, Sander Friedeman, Gert van Veen, Dylan Hermelijn, Erik van den Broek?....just to name a few...

Krek zo. Mijn rijtje gaat zo'n beetje de andere kant uit, maar goed.

sander van random xs ....orlando voorn..maarten van der vleuten....stefan robbers.....rude66....lego welt..jochem...dylan hermeleyn....en niet te vergeten fierce ruling diva gert van veen eric cycle

onze pioneers respect!

de eerste tape die ik helemaal op heb gedraaid was de set van FRD in de multigroove.. toen was ik nog een heel klein menneke en wist eigenlijk niet eens wat house was, maar wat klonk het stoer... lang leve de walkman.. :)

Heerlijk hoe bescheiden en down-to-earth sommige leden hier zijn. ;)

voor mij persoonlijk carl craig...zijn muziek heeft bij mij altijd een gevoelige snaar geraakt.
maar die anderen zijn ook niet mis! :P

Misschien niet de beste, maar een paar die ik op dit moment erg lekker vind: Redhead, Ben sims, Dave Clark, Mauro Picotto en Danilo Vigorito

TECHNO DOOD!!! Flikker op! dankzij techno zijn alle andere stromingen ontstaan!!! Respect for Detroit!!!
Ik denk persoonlijk dat techno de enige is die het uiteindelijk overleefd!!!

Is niet lullig bedoelt Nouveau! Maar aan die mensen zoals Kevin Saundersen, Derrick May etc. hebben wij deze hele elektronische vibe te danken!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back