Wie vind jij de beste techno producer ?

Wie vind jij de beste techno producer ?

• Juan Atkins

Stemmen: 4 16,0%
  • Jeff Mills

Stemmen: 4 16,0%
  • Derrick May

Stemmen: 7 28,0%
  • Carl Craig

Stemmen: 2 8,0%
  • Steve Rachmad

• Robert Hood

Stemmen: 3 12,0%
  • Johannes Heil

• Jamses Ruskin

Stemmen: 1 4,0%
  • Heiko Laux

Stemmen: 0 0,0%
  • Pacou

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    25
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door olafmol
ik ga binnenkort mijn vinyl collectie maar es de deur uit doen en daar zitten denk ik voor de liefhebbers ook zeker interessante dingen tussen, denk aan LFO, moby's go, nu groove spul, trax, eddie flashing fowlkes, cybersonic's technargy etc.
Bel mij dan ff

Ik vind dj Misjah's plaatjes de bom, Speedy J natuurlijk voor het betere pomp en zuigwerk, Jel Ford (zulke techno zou ik ook wel willen kunnen maken), Umek heeft ook een paar errreg lekkere plaatjes, maar soms een beetje veel van hetzelfde en natuurlijk dat sublieme nummer gaetex, oieoioieoeoieeii!!! En om te luisteren dingen van het transmat label, veel producties tot stand gekomen mbv derrick may, die gast zit eeecht niet stil. Nou dat was het ff, maar die poll slaat helemaal nergens op

Origineel geplaatst door dextah

Dit is het sufste wat ik gelezen heb vandaag.

Na vandaag moet dat wel heel erg zijn. :D

Sufste??? Als ik dit lees(Techno is dood!) wil ik mezelf echt wat aandoen!!!

[offtopic]vergeet bijna kraftwerk te melden en george clinton toen ze samen in de lift stonden en er op etage 3 een gastje instapte met de naam derick may.

zonder die 2 ook geen detroit[offtopic]

Origineel geplaatst door Mangina
Ik denk persoonlijk dat techno de enige is die het uiteindelijk overleefd!!!

Dat denk ik ook. Het is een muziekstijl die zich ook niet zo aan je opdringt zoals "house/trance" van de radio. En bovenal is het veel leuker om techno te maken. :okdan:

:gaap: het is laat...nog 3 uurtjes werken en dan :z

Origineel geplaatst door Nouveau
Techno is dood.

En nu allemaal tegelijk:

'Zeg ben jij de leukste thuis? Wat een humor heb jij! Ik kom niet meer bij'. :fuckoff:

Anyway, om het een beetje ontopic te houden : Robert Hood
Ongelofelijk hoe iemand minimal techno zo spannend kan maken.

Maar waarom zijn de meeste stemmen op Derrick May? Het laatste wat de man heeft uitgebracht is een remix van Rolando's Jaguar (2 a 3 jaar geleden) en die was nou ook niet zo bijzonder.

R.

Huh? heb hier ook nog een nieuwe dubbelaar van de beste man liggen hoor... met 4 relaxede treckies erop...

Derrick May...a man with many names...:P

Origineel geplaatst door Nouveau
Techno is dood.
Het is nu overgegaan in trance.
[/url]

TECHNO IS DOOD?

Nou...als dat dan volgens meneer de geleerde zo is, dan is Trance een lijk dat kunstmatig in leven wordt gehouden !!!

Kom op zeg...wat is dit nou voor een uitspraak van niks ???

Volgens mij zijn trouwens grote Techno-events zoals I love Techno, en Awakenings populairder dan ooit (of dat een goede ontwikkeling is, is een tweede...). 3FM besteed tegebnwoordig zelfst aandacht aan Speedy J, Underworld, Luke Slater (of dat een goede ontwikkeling is, is een tweede...).

equate

Origineel geplaatst door Mangina
TECHNO DOOD!!! Flikker op! dankzij techno zijn alle andere stromingen ontstaan!!! Respect for Detroit!!!
Ik denk persoonlijk dat techno de enige is die het uiteindelijk overleefd!!!

Is niet lullig bedoelt Nouveau! Maar aan die mensen zoals Kevin Saundersen, Derrick May etc. hebben wij deze hele elektronische vibe te danken!!!

zoals gezegd, lees "last night a DJ saved my life" .... techno en house zijn ongeveer tegelijkertijd ontstaan op 2 verschillende plekken.....dus stellen dat dankzij techno alle andere stromingen ontstaan zijn is niet helemaal correct....ook omdat zowel techno als house weer voortkwamen uit stromingen voor hen......(bv wave, punk, disco, r&b, synthpop etc.)

Origineel geplaatst door Sander02

Dat denk ik ook. Het is een muziekstijl die zich ook niet zo aan je opdringt zoals "house/trance" van de radio. En bovenal is het veel leuker om techno te maken. :okdan:

:gaap: het is laat...nog 3 uurtjes werken en dan :z

boehoehoehoe......ik ga 2unlimited toch ook geen techno noemen? echte house hoor je niet op de radio.....alleen heeeel zelden....de rest is gewoon commerciele popmuziek..... wel jammer dat veel mensen die helemaal gek van techno zijn house als iets commercieel zien.....terwijl techno en house zusjes van mekaar zijn...zowel de techno als de house pioniers lieten hun eerste deuntjes door Ron Hardy in the musicbox draaien...en die platen werden met elkaars geleende apparatuur gemaakt....toen was alles nog mooi en simpel ;)

Help, dit gaat toch hopelijk niet weer zo'n ellelange zeik discussie worden. Wat kan mij het nou verekken wie of wat er het eerste was en wie er altijd twee keer beter is dan de rest en wie er de russen bij gaat halen en wie de amerikanen (heerlijk simpel was mijn leven als kleuter). En van al die benamingen van al die substromingen kan ik al helemaal geen touw meer aan vast knopen. Maar goed, er word nog vollop techno (en alle afgeleiden daarvan) geproduceerd, dus om te zeggen dat het dood is getuigd van weinig muzikale dan wel bekrompen kennis.

Origineel geplaatst door omiel
Maar goed, er word nog vollop techno (en alle afgeleiden daarvan) geproduceerd, dus om te zeggen dat het dood is getuigd van weinig muzikale dan wel bekrompen kennis.

juistem !

..en al helemaal om te zeggen dat het is overgegaan in Trance!
Maar goed, men kan natuurlijk ook niet alles weten...

equate

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back