zip boterbloem(?) modular

Okay, ik mag 'm kopiëren van Ken Stone.

Het is waarschijnlijk (maar niet zeker) deze:

*CGS02_R1. This wavetable ROM is a custom wave table of 4 banks of 8
waveforms. (NOT the Digisound wavetable) that I have created. I'm not sure
of the origins of the waves, as I prepared the prototype ROM some time ago.
Some may have been modified from the PPG. Some are definitely custom. All
wave forms are 64 step. The banks in these are a subset of the
CGS02_R2, and the actual banks present may vary between ROMs. Lucky dip!
There are only a limited number of these available.

Als hij anders is dan de Digisound, dan ben ik zelf wel geïnteresseerd in de Digisound ROM trouwens. Daar heb ik nog geen image van kunnen vinden, dus ik kan hem ook niet vergelijken met deze.

Okay, ik mag 'm kopiëren van Ken Stone.

Het is waarschijnlijk (maar niet zeker) deze:

Cool dat Ken Stone het allemaal oké vindt maar k vraag me af hoe je m wil kopieeren?

Is het een eprom en die kopieer je met je oberheim eprom brander of ..... ?

sms in n00b-modus 8>

Ja, ik weet wat de Prommer is, vandaar mijn "?". De Prommer kan helemaal geen 2716 branden namelijk en zover ik weet ook geen willekeurige roms kopieren.

Nee, ik heb gewoon een eprom brander aan de computer.

OK Louis.....stuur ik een van mijn Eproms naar jou?

Kan jij het kopieren en samen met de kopie van de jouwe terugsturen?

Evt kosten stort ik dan wel op je rekening.....(misschien heb ik nog wel eproms liggen, moeten die leeg zijn, of kan je daar gewoon overheen proggen?)

Ja, ik weet wat de Prommer is, vandaar mijn "?". De Prommer kan helemaal geen 2716 branden namelijk en zover ik weet ook geen willekeurige roms kopieren.

Nee, ik heb gewoon een eprom brander aan de computer.

louie is gewoon van alle gemakkenvoorzien ...
komter ook koffie uit ?
yoke
neuromancer die bezig was / is met data/drum eprommetjes maken voor de emu drumulator / sc drumtraks doet dat denkik toch ook met een universeel eprom bak machientje ...

kwist niet namelijk datjer erveel verschil in hebt

dus zoon prommer oberheim is dus " beperkt "

is wel leuk asje bv een drumachientjes hebt staan en er zelf je eigen drum sets voor kan maken ....

Krijg net van iemand een ROM image toegestuurd waarvan hij beweert dat het de Digisound ROM is, maar aangezien het een 4kB ROM is geloof ik dat niet zo. Volgens mij bestaat de Digisound VCDO alleen maar met een 2716 (2kB) ROM erin.

Oh, en gelijk door hem gecorrigeerd. Dus inmiddels heb ik de Digisound image wel.

Nu even uitzoeken waar die 4kB image van was, want daar ben ik nu toch wel nieuwsgierig naar.

Back